Τρίτη 7 Αυγούστου 2012

Big Brothel watching me

Μην κάνετε τον κόπο όσοι γουστάρετε που με διαβάζετε να το ανοίξετε, αφορά μόνο όσους έχουν χορηγούς.
Μιας και το επιβεβαιώσαμε πως παρακολουθείτε κάθε ανεξάρτητη Παναθηναϊκή φωνή ας γράψουμε δύο λογάκια.

Το Big Brothel(ο εργοδότης/χορηγός σας) έχει σκοπό να μεταλλαχτεί σε Big Green Brothel κάτι που όσο μπορεί ο κάθε ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ blogger, απλός αναγνώστης και σχολιαστής θα προσπαθεί να το αποτρέψει.

Και επειδή κάποιοι ΜΟΥΛΟΙ έχουν απορίες ας λύσω μερικές για εμένα.
1. Δεν έχω αφεντικό, άρα δεν είμαι δούλος κανενός ΑΜΕΤΟΧΟΥ.
2. Δεν έχω πάρει τίποτα δωρεάν από ΑΜΕΤΟΧΟΥΣ, παρατρεχάμενους ή εφημερίδες(κάποτε πριν πολλά χρόνια κέρδισα μία μπάλα με υπογραφές από εφημερίδα προσκείμενη στην ομάδα αλλά δεν έφτασε ποτέ στα χέρια μου).
3. Εκτός του γεγονότος πως έχω στην πλάτη μου έξι χρόνια σπουδών, γράφω με τρόπο που να μπορεί και ένας μαθητής να καταλάβει τι θέλω να πω. Οι ηλίθιοι ήταν από λιμάνι πλευρά πάντα, τώρα πως πήραν μεταγραφή και προς την Λεωφόρο δεν ξέρω.

Pajas, pajieros...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου