Κυριακή 21 Απριλίου 2013

Η ΘΡΑΚΗ ΑΙΜΟΡΑΓΕΙ

Αφού δείτε το βίντεο διαβάστε και λίγες σκέψεις. Λίγες για να συνεχίσετε εσείς το ψάξιμο. Δεν είναι η πρώτη και δεν θα είναι η τελευταία φορά που κάποιος ασχολείται με αυτό το ζήτημα, αλλά σίγουρα πλέον οι καταστάσεις είναι διαφορετικές και οι συνθήκες πιο δύσκολες.

Μπορούσε μία δασκάλα(Χ. Νικοπούλου), τηρώντας το νόμο να κάνει τόσα πολλά που να την κυνηγούν ΟΛΟΙ; Ασφαλώς και μπορούσε και αν ήταν άντρας θα μπορούσε να κάνει κάποιες ενέργειες(στην αρχή) πιο εύκολα καθώς το ισλάμ δεν αποδέχεται την ισότητα των δύο φύλλων.

Σε μέρες όπως αυτές που ζούμε σήμερα τι μπορούμε να κάνουμε; Αλήθεια μπορούμε; Και όμως μπορούμε. Κάποια σχολεία πηγαίνουν ακόμα 3ήμερες και 5ήμερες εκδρομές και πολλά από αυτά διαλέξανε την Πόλη. Αντί για την Πόλη ας πρότειναν οι γονείς η εκδρομή να γίνει στην Θράκη. να γεμίσει η Θράκη και όχι μόνο οι τρεις πρωτεύουσες των νομών με Έλληνες Χριστιανούς που θα ερχόντουσαν σε επικοινωνία με τους Μουσουλμάνους της περιοχής. Και θα τόνοναν το ηθικό των λιγοστών Ελλήνων. Θα ανάγκαζαν τους Μουσουλμάνους να μιλήσουν ΕΛΛΗΝΙΚΑ, είτε αυτοί είναι Πομάκοι(Ελληνογεννείς και ελληνόψυχοι ήταν και τους παρατήσαμε στην μοίρα τους μαθαίνντάς τους στα σχολεία την Τουρκική ενώ δεν ήταν η μητρική τους γλώσσα), είτε Τουρκογενείς, είτε Ρομά. 

Μη σκεφτεί κανείς τι μπορεί να κάνει μόνος του και πως μόνος δεν θα πετύχει τίποτα. Ας κάνει κάτι γιατί αλλιώς δεν θα κάνει ΤΙΠΟΤΑ.


ΥΓ Σε λίγο και οι Ρόδος και Κως ίσως έχουν μία πλαστή Τουρκική μειονότητα.
ΥΓ2 Μετά τη Θράκη και τα δύο νησιά στόχος τους είναι η Θεσσαλονίκη.

2 σχόλια:

  1. καλησπερα αδελφε..
    ενα τσαφ απο τους πρακτορισκους της Τουρκιας κ τα υπαλληλακια των ΗΠΑ κ νασου η κοσοβοποιηση της Θρακης μας..
    Θεμα λιγων ετων ειναι..
    ωραιο θεμα αλλα δυστυχως τους ΣαμαραδοΜπενυδες τοςυ απασχολει η τσεπουλατους κ μονο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα αδερφέ μου.
      Σαν να ήσουν δίπλα μου χθες το απόγευμα-βράδυ. Χθες αντί να πάω στον Αγγελάκα επέλεξα να παρακολουθήσω μία ομιλία της Χαράς Νικοπούλου και του συζύγου της. Η ομιλία βιντεοσκοπήθηκε και ζήτησα όταν είναι έτοιμο το βίντεο να έχω άδεια χρήσης(προφορικά και μου δόθηκε πάλι προφορικά). Εγώ την έχω σε ηχητικά αλλά είναι κακής ποιότητας λόγω του κινητού και της θέσης μου. Θα το συνεχίσω, αν ήμουν μία φορά ευαίσθητος στα Εθνικά θέματα αυτοί οι δύο με έκαναν διπλά.

      Διαγραφή