Κυριακή 26 Οκτωβρίου 2014

Χρόνια πολλά Θεσσαλονίκη μου

Χρόνια πολλά Θεσσαλονίκη μου. 
Χρόνια πολλά Μακεδονία μου. 
Διπλή γιορτή σήμερα. 
Σήμερα γιορτάζει ο πολιούχος Άγιος Δημήτριος και σήμερα είναι η επέτειος της απελευθέρωσης της πόλης.
Βέβαια με τις επιλογές των συμπολιτών μου δεν είναι η Θεσσαλονίκη όπως θα την ήθελε ο Βότσης, ο Παύλος Μελάς και ο Κορομηλάς.

Με πιάνει θλίψη με τη σκέψη και μόνο πως οι νεότεροι δεν γνωρίζουν τίποτα για τον αγώνα που έδωσαν και στον οποίο θυσιάστηκαν πολλοί πατριώτες για το γένος,  τη φυλή,  τη ράτσα. Για το ΕΘΝΟΣ και τα σκλαβωμένα εδάφη.

Σήμερα θα μπορούσα να γράψω πολλά που θα αφορούν την απελευθέρωση της πόλης μου. Αντί όμως για κείμενο θα αφιερώσω ένα ρεμπέτικο του Μάρκου.

Οι ρεμπέτες που για πολλούς ανήκαν στο περιθώριο και ο Μάρκος Βαμβακάρης(από τους πιο γνωστούς) χαιρόντουσαν με γεγονότα που σήμερα οι νεότεροι αγνοούν. Τόσο μεγάλη η χαρά που την έκανε τραγούδι.

Πριν κλείσω την ανάρτηση να στείλω τις ευχές μου σε όλους τους Δημήτρηδες και όλες τις Δημητρούλες.  Μία παραπάνω στον Δημήτρη-Ρέθυμνο και τον disgo. Να χαίρεστε τη γιορτή σας και να σας χαίρονται οικογένειες σας.


ΥΓ Η περσινή δική μου ανάρτηση για την 26η Οκτωβρίου:

100+1 χρόνια ελεύθεροι μα τα τελευταία ζούμε σαν σκλάβοι

2 σχόλια:

  1. Καλησπέρα Βασίλη.Χρόνια πολλά στους εορτάζοντες σήμερα.Δυστυχώς η πλειοψηφία των παιδιών δεν ξέρει για την απελευθέρωση της Θεσσαλονίκης σήμερα ούτε και για την Εθνική μας Επέτειο την 28η Οκτωβρίου.Δυστυχώς το προβληματικό εκπαιδευτικό μας σύστημα έχει ευθύνη γι'αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Μάνο.
      Φταίνε οι δάσκαλοι και οι καθηγητές που δεν κάνουν σωστά τη δουλειά τους αλλά φταίνε και οι γονείς κάθε φορά που ΄δεν ελέγχουν την ποιότητα των δασκάλων και το μάθημα που ΔΕΝ κάνουν. Θα μπορούσαν ακόμη οι γονείς να μαθαίνουν κάποια σημαντικά γεγονότα στα παιδιά τους.

      Διαγραφή