Τρίτη 21 Οκτωβρίου 2014

Δώσε ό,τι έχεις(αφιερωμένο στους ζήτουλες της Πράσινης Συμμορίας)

Δώσε ό,τι έχεις-1997

Δωσ’ μου λίγη αγάπη
δώσ’ μου ένα δάκρυ
δώσ’ μου κάτι για να νιώσω πόνο

Δωσ’ μου μια αιτία
δώσ’ μου μια αμαρτία
δώσ’ μου κάτι γαμώ την κοινωνία

Δωσ’ μου δυο κατοστάρικα
δώσ’ μου δυο πεντακοσάρικα
δώσ’ μου απ’ αυτά τα καινούρια τα διακοσάρικα
δώσε κάτι, δώσε ότι έχεις

Είσαι του πόνου μου η αιτία
είσαι ένα βάρος στην κοινωνία
είσαι η καμπούρα που `χω στην πλάτη μου

Είσαι του ξεπεσμού μου η αιτία
είσαι του κόσμου η αηδία
αλλά άμα θέλεις δώσ’ μου δυο κατοστάρικα

Δωσ’ μου δυο κατοστάρικα
δώσ’ μου δυο πεντακοσάρικα
δώσ’ μου απ’ αυτά τα καινούρια τα διακοσάρικα
δώσε κάτι, δώσε ό,τι έχεις

Μες στα σοκάκια γυρνώ
δεν έχω τίποτα επάνω μου
ούτε ρούχα, ούτε ομπρέλα, ούτε πατρίδα

Τρεις μέρες βρέχει τώρα
και μου `χουν σπάσει τα νεύρα
δεν έχω πού να κάτσω από κάτω
ούτε ένα παγκάκι δεν υπάρχει να κάτσω
Πού να κάτσω; Είναι όλα πιασμένα...

Δεν έχω ούτε έναν κασμά
να σκάψω το λάκκο μου
Γαμώ την κοινωνία μου
θα πάω να κάτσω πάνω σ’ ένα βουνό
και θα σας βλέπω όλους από ψηλά

Θα βλέπω εσάς και τη μιζέρια σας
αλλά δε θα σας έχω ανάγκη

Γιατί είμαι ο Χουλκ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου