Σάββατο 4 Οκτωβρίου 2014

15 χρόνια μετά από μία άδικη θυσία

Δεν ήθελα να γράψω για αυτό το γεγονός. Μου φέρνει άσχημες αναμνήσεις. 
4/10/1999 στα Τέμπη άφησαν τη ζωή τους οπαδοί του Πάοκ επιστρέφοντας στη Θεσσαλονίκη μετά τον ισόπαλο αγώνα με τον Παναθηναϊκό στο ΟΑΚΑ.

Δευτέρα 4 Οκτωβρίου και είμαι στο δρόμο για το ΑΠΘ. Δεν έχω ανοίξει ούτε τηλεόραση, ούτε και ραδιόφωνο και δεν γνωρίζω τι έχει συμβεί. Λίγο πριν φτάσω στη σχολή χτυπάει το κινητό. Στην άλλη γραμμή η καλή φίλη Ειρήνη που είχε ακούσει που συζητούσαμε με άλλους φίλους για το ματς της Κυριακής. Την ακούω να ρωτάει με αγωνία "Είσαι καλά; Που είσαι;". "Καλά είμαι. Έγινε κάτι;" της απαντώ και με πληροφορεί για το θλιβερό γεγονός. Από τα δύο πούλμαν του συνδέσμου του Κορδελιού το ένα, αυτό με οπαδούς από άλλες περιοχές, ήταν αυτό που θα έκοβε το νήμα της ζωής για 6 οπαδούς. Με το που φτάνω στη σχολή ξεκινάω τα τηλεφωνήματα για να δω αν είναι καλά οι φίλοι μου. Όλοι οι φίλοι και οι γνωστοί που είχαν πάει Αθήνα ήταν καλά, αλλά... Για πολύ καιρό η δυτική Θεσσαλονίκη ήταν βυθισμένη στο πένθος.
Ας είναι αναπαυμένες οι ψυχές τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου