Κυριακή 25 Ιανουαρίου 2015

Φόβοι για νοθεία στην Αττική

Τι σας γράφω τώρα εγώ από τη Θεσσαλονίκη...
Που να γνωρίζω εγώ για Αττική...
Έλα ρε συ, σιγά μη γίνεται νοθεία στις εκλογές αυτή την εποχή.
Όποιος πιστεύει πως δεν έχω πηγές στην Αττική και δεν γνωρίζω τι συμβαίνει στα εκλογικά τμήματα, τις περιφέρειες(νομαρχίες παλιότερα) και τα δικαστήρια ας μη συνεχίσει την ανάγνωση και ας πει το κλασικό "Έλα ρε το μαλάκα που τα ξέρει όλα". 
Αυτός θα χάσει.

Η κα.Δούρου(για σήμερα με κα. από μπροστά) γνωρίζει τι συμβαίνει καθώς το κόμμα της είναι το παλιό ΠΑΣΟΚ με καμουφλάζ και η τεχνογνωσία τους ανήκει. Έτσι αποφάσισε να μειώσει στο ελάχιστο τον κίνδυνο νοθείας των αποτελεσμάτων σε αυτή που μπορεί να συμβεί αφού κλείσουν οι πόρτες των εκλογικών τμημάτων. 

Η κα.Δούρου με την επιλογή της να ελέγξουν οι υπάλληλοί της τα αποτελέσματα που θα βγάλει το Υπ.Εσ. είναι έτοιμη να ξεθάψει το τσεκούρι του πολέμου και να κάνει ολομέτωπη επίθεση σε ΝΔ-ΠΑΣΟΚ που τώρα είναι Κυβέρνηση. 

Οι πηγές μου λένε πως θα ελεγχθούν τα αποτελέσματα από όλα τα εκλογικά τμήματα και δεν επιθυμεί να δει στα επίσημα αποτελέσματα ούτε μία ψήφο διαφορετική από αυτά που οι δικοί της υπάλληλοι διαβίβασαν.(παλιότερα δεν γινόταν κάτι τέτοιο) Κάποιοι λένε πως έβαλε και άλλη εταιρία, διαφορετική από αυτή του Υπ.Εσ., για να ελέγχει πιο εύκολα τα αποτελέσματα και να τα συγκρίνει πιο γρήγορα.

Προσωπικά δεν γνωρίζω αν θέλω πιο πολύ να ξεφτιλιστεί η τωρινή Κυβέρνηση ή να μείνει ο τΣύριζα χωρίς το "όπλο" που υπολογίζει. Το μόνο που γνωρίζω είναι πως το 2009 η σταυροδοσία των εκλογών δόθηκε πολλλλλλλλλλούς μήνες μετά. Γιατί άραγε;

ΥΓ Δεν θέλω να αναφέρω τι μπορεί να συμβεί ώστε να αλλοιωθεί το εκλογικό αποτέλεσμα και σε άλλους χώρους. Κάποιοι γνωρίζουν και οι υπόλοιποι μας αποκαλούν φαντασιόπληκτους, δεν έχω όμως σκοπό να πω τι άλλο γνωρίζω και πως το έμαθα. 

ΚΑΛΗ ΨΗΦΟ ΑΔΕΡΦΙΑ ΜΟΥ.
Αυτή τη φορά όχι μόνο με την καρδιά αλλά και με το μυαλό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου