Τετάρτη 31 Δεκεμβρίου 2014

Γράμμα στον Άγιο Βασίλη


Καλέ μου Άγιε Βασίλη,

Φέτος ήμουν καλό παιδί. Καλά μην το πάρεις τοις μετρητοίς, αλλά εγώ προσπάθησα να είμαι καλός. Τι να κάνω που είχα διάφορους να με ενοχλούν. Να μην τους απαντήσω κατάλληλα στον καθένα τους;

Για δώρο φέτος θέλω να μου φέρεις επενδυτή στο ποδόσφαιρο που να μη θέλει να μας "σώσει" αλλά να θέλει να κερδίζει τίτλους και να πρωταγωνιστεί η ομάδα στην Ευρώπη. 
Για το μπάσκετ θέλω να κάνεις ένα θαύμα και να βάλεις μυαλό στον Τράκη. Να αγαπήσει την ομάδα και να μην ενεργεί λες και θέλει να της κάνει κακό.

Άγιε μου Βασίλη αυτά θέλω μόνο, γιατί γνωρίζω πως όλα τα υπόλοιπα θα έρθουν μόνα τους σαν αποτέλεσμα.

Billy the kid as BTK.
Είδες; Είμαστε και συνονόματοι!!!

Πέρα από την πλάκα αν ζητούσα κάτι θα ήταν αγάπη για όλο τον κόσμο. Γιατί αν υπάρχει αγάπη όλα τα άλλα είναι ζήτημα χρόνου να συμβούν. Ακόμη και η υγεία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου