Κυριακή 14 Δεκεμβρίου 2014

Και ζόμπι και ηλίθιοι

Την Πέμπτη κατέβηκα Αθήνα για να παρακολουθήσω το παιχνίδι με την Εστορίλ. Για να πω την αλήθεια το παιχνίδι δεν το παρακολούθησα από τις εξέδρες του γηπέδου. Ο λόγος της απουσίας μου από την Λεωφόρο ήταν η ποσότητα της βροχής που έπεφτε. Η επίσκεψη ήταν "καταδρομική" και η επιστροφή πίσω σε κάτι περισσότερο από 24 ώρες. Αυτή η μικρή παραμονή ήταν όμως πολύ διδακτική.

Βέβαια η απουσία από την εξέδρα δε σημαίνει πως δεν είδα παιχνίδι ή πως δεν είδα αντιδράσεις. Να είναι καλά η τεχνολογία των κινητών που μου επέτρεψε να δω το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα. Το καλύτερο όμως ήταν πως συνάντησα και καλούς φίλους, αδέρφια, στην Αθήνα. Το χρονικό διάστημα που μου πρόσφερε γνώση από παρατήρηση και συνομιλία ήταν αυτό της αναμονής στο σταθμό των Αμπελοκήπων για να συναντήσω τον δεύτερο που θα έβλεπα από κοντά. Το ραντεβού ήταν για τις 10 αλλά βρέθηκα νωρίτερα. Ο αγώνας έληξε και ο ... Παναθηναϊκός έφερε ισοπαλία ολοκληρώνοντας δίχως νίκη τις αγωνιστικές υποχρεώσεις σε αυτό τον όμιλο.

Ο κόσμος έφευγε από το γήπεδο και κάποιοι χαμογελούσαν, ενώ κάποιοι λίγοι φώναζαν και συνθήματα!!! Χαμόγελο μετά από ισοπαλία με την Εστορίλ; Μεγάλο θράσος τα παλικάρια. Η ώρα δεν είχε πάει 10 και εγώ ήθελα πολύ να μιλήσω με κάποιους από αυτούς που το είδαν. Ένας έρχεται και περιμένει το λεωφορείο δίπλα μου. Κάνω τον ανίδεο και τον ρωτάω πόσο έληξε και την εξέλιξη. Μου απαντά και αρχίζει να γκρινιάζει για τη διοίκηση και τον προπονητή. Τον τσιγκλάω και εγώ θυμίζοντάς του τα μεγάλα διπλά του παρελθόντος και τις προκρίσεις αλλά και τις πορείες. Τον βλέπω να συμφωνεί και να επαυξάνει. Περιμένω να δω αν θα πει καλή κουβέντα για τον Καπετάνιο ή την οικογένεια. Δεν είπε τίποτα. Καλές οι νίκες με την Άρσεναλ, την Γιουβέντους, την Μπαρτσελόνα, την Σάλκε, την Πόρτο, αλλά κουβέντα για την τότε διοίκηση.

Θα σκεφτεί όποιος το διαβάζει, "Μα καλά πρώτη φορά τα βλέπεις αυτά; Δεν τους ξέρεις;". Οι απαντήσεις είναι εύκολες. Δεν τα βλέπω πρώτη φορά και τους γνωρίζω αυτούς τους οπαδούς. Αυτοί οι οπαδοί είναι που έφεραν την ομάδα σε αυτό το σημείο. Οι γαυροποιημένοι οπαδοί, οι νεοέλληνες γαυροποιημένοι οπαδοί, που θυμούνται τη ζημιά που τους έκανε κάποιος μέχρι τρεις μέρες. Έτσι αν σήμερα νικήσει η ομάδα θα βγούνε όλα τα ζόμπι μαζί και θα ζητωκραυγάζουν για τον προπονητή και τη διοίκηση. Θα αποθεώνουν Αλαφούζο-Αναστασίου, όπως ακριβώς έκαναν με τον Πατέρα, ξεχνώντας πόσα έχουν κάνει αυτοί οι δύο, και οι προκάτοχοί τους, για να φτάσει ο Panathinaikos να είναι Ευρωπαϊκά ανύπαρκτος. Γι όλους αυτούς ο κακός είναι...όποιος πούνε οι ΑΡΔ τους οποίους πληρώνει το αφεντικό που κερνάει τα σουβλάκια.

ΥΓ Συνδέσμους για το σημερινό "ντέρμπυ" δεν θα βάλω. Χωρίς αιτιολόγηση, γιατί είναι πολύ εύκολο και να βρεθούν και να τους κάνω ανάρτηση.
ΥΓ2 Μπορεί να μην πήγα στο παιχνίδι, αντίθετα με ότι είχα σχεδιάσει, αλλά και οι δύο συναντήσεις ήταν ... πολύ σύντομες. Σύντομες γιατί μετά από το διάστημα που τους γνωρίζω και τους δύο δεν έφταναν οι ώρες για να προλάβουμε να μιλήσουμε όσο θέλουμε και να πούμε έστω τα βασικά. 
ΥΓ3 Για να προλάβω κάποιους, αν είχα χρόνο θα κανόνιζα να βρεθώ και με άλλους φίλους, αλλά το ταξίδι ήταν "αστραπή" και η μέρα έχει μόνο 24ώρες.

4 σχόλια:

  1. Καλησπέρα αδερφέ!!
    Την επόμενη φορά ελπίζουμε να κατέβεις πιο πολλές ημέρες!!!!
    Στην αναμονή σου στον σταθμο στους Αμπελοκηπους,θα επρεπε να φορας την φανελα του Ελινι...
    Να βλεπαμε αν καποια απο τις σερβιετες του φλορεα,θα τολμουσε να ερθει να σου ζητησει αυτογραφο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα αδερφέ μου.
      Θα δούμε πως θα βολέψει την επόμενη φορά.
      Εσύ τι λες θα μου ζητούσε κάποιος να την βγάλω επειδή δεν θα του άρεσε το χρώμα και ο παίκτης; Αν ζητούσε όμως εγώ έλεγα να του δώσω ότι και στον Πακιστανόμορφο, αλλά αυτή τη φορά άμεσα.

      Διαγραφή
    2. εγω πιστευω αδελφε πως θα σου ζητουσαν αυτογραφο κ οδηγιες για να αγορασουν μια ολοιδια..χαχαχα

      Διαγραφή
    3. Αν επιμένανε πολύ μπορεί και να το είχανε. Δεν πειράζει που δεν κουβαλάω φωτογραφίες μου, θα "υπέγραφα" πάνω τους...
      Πέρα από τα αστεία, όπως με είδες είμαι πολύ ήρεμος(και με μεγάλες αντοχές) μέχρι κάποιος να με ενοχλήσει πέρα από το σημείο που επιτρέπω.

      Διαγραφή