Τρίτη 6 Μαΐου 2014

Αλαφούζος όπως λέμε...

Όχι και να το πω από την αρχή.
Βαρέθηκα τα ΦΑΡΤ και τους βλάκες που βοσκάνε στα πράσινα λιβάδια αλλά και τους φίλους μου, τα μΠαόκια, που μου λένε πως ο Αλαφούζος είναι πετυχημένος και πως μας έκανε καλό σκέφτηκα να σας το κάνω σαφές για το πόσο καλός είναι με ένα παράδειγμα.

Εξαιρώ τους φίλους μου που θεωρούν πως ο Αλαφούζος έχει κάνει καλή δουλειά. Όλοι κάνουν λάθη!!!

Λοιπόν αδέρφια μου ο Αλαφούζος είναι ο Σαμαρομπένυ του Παναθηναϊκού. Ναιιιιιι λέμε ακριβώς με αυτόν. Με τον Σαμαρομπένυ. Καλά διαβάσατε και δεν κάνω πλάκα.
Τι έκανε ο Αλαφούζος;

Διακανονισμούς αφού αύξησε το χρέος. Ότι και ο Σαμαρομπένυ που έστειλε το χρέος προς τα πίσω αφού το αύξησε πρώτα.

Πήρε πέρσι και φέτος άδεια από την ΕΠΟ για την Ευρώπη αλλά πέρσι δεν έπαιξε και φέτος περιμένουμε να δούμε. Ο Σαμαρομπένυ έχει όλο «επιτυχίες» εντός Ελλάδας αλλά οι Ευρωπαίοι δεν τις βλέπουν ποτέ.

Ο Παναθηναϊκός που είχε 30.000 διαρκείας και έκανε πλάκα στις Ευρωπαϊκές ομάδες, πλέον θέλει επιτακτικά γήπεδο 20.000 και χαίρεται που θα βγει(αν βγει) στην Ευρώπη. Κάποτε η 2η θέση ήταν για τα λογιστικά βιβλία. Κάποτε η Ελλάδα δανειζόταν με 0,5 ως 1,5 τοις εκατό και ήταν όλα σε μαύρο χάλι. Τώρα που ο Σαμαρομπένυ βγήκε στις αγορές με 5 τοις εκατό ενώ πριν λίγο δανειζόταν με 1,5 τοις 100 από την τρόϊκα ήταν τεράστια επιτυχία.

Ο Παναθηναϊκός που έχει βγάλει τους Γκουμομπασινάδες χαίρεται που βγάζει τη φετινή χρονιά αυτούς τους παίκτες. Ο Σαμαρομπένυ χαίρεται που ενώ έχει φτάσει η ανεργία στο 30+ τοις εκατό θα την μειώσει στο 29,99.

Δεν θα συνεχίσω άλλο με παραδείγματα που δείχνουν τις ομοιότητες. Ο Αλαφούζος είναι ο Σαμαρομπένυ του Παναθηναϊκού και δεν δέχομαι διαφορετική άποψη αν δεν την τεκμηριώσει κάποιος με 6 τουλάχιστον επιχειρήματα. Πέντε, που έγραψα εγώ, συν ένα παραπάνω από τα δικά μου. Αν έγραφα δέκα θα ήθελα έντεκα. Να λέτε οι υποστηρικτές του καλά που σταμάτησα.

ΥΓ Για τον ισολογισμό και τις οικονομικές καταστάσεις τα έχω γράψει παλιότερα. Ας μην προσθέσω και άλλα και ας μην γράψει κανένα άσχετο ΦΑΡΤ βλακείες.
ΥΓ2 Όσοι συνεχίζετε να τον υποστηρίζετε δεν μπορείτε εξ ορισμού να βρίζετε Σαμαρομπένυ και Κυβέρνηση. Τα ίδια κάνουν.
ΥΓ3 Ο "καπετάνιος" που μας φούνταρε ποιον μου θυμίζει; Ποιον μου θυμίζει; Γ.Α.Π.

4 σχόλια:

  1. Καλησπέρα Βασίλη.Δεν έχω να προσθέσω τίποτα άλλο σε αυτά που είπες ούτε κόμμα.Δυστυχώς όμως όλοι πιστεύουνε τους καταστροφείς του ΠΑΟ γιατί το μυαλό του κόσμου έγινε κιμάς απο την προπαγάνδα.Ελπίζω να ξυπνήσουνε νωρίς και να διώξουμε τους καταστροφείς απο τον ΠΑΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάνο καλησπέρα.
      Θα ξυπνήσουν όλοι όταν αποφασίσει κάποιος να κάνει δημόσια πρόταση στην ΠΣ και τον πρόεδρο του Παναθηναϊκού ώστε να μην μπορεί να αρνηθεί. Εκεί όσοι μείνουν να φωνάζουν πως γουστάρουν την τωρινή κατάσταση θα είναι όσοι έχουν όφελος και κερδίζουν από το κακό της ομάδας. Μέχρι τότε ακόμη και ο Αλαφούζος θα μπορεί να το παίζει μεσίας.

      Διαγραφή
  2. Χωρίς να έχω διάθεση να υπερασπιστώ τον Αλαφούζο ο ίδιος έχει βγει και έχει πει ότι νιώθει σαν το ΔΝΤ στον Παναθηναϊκό.Όλα αυτά που γράφεις είναι απολύτως σωστά αλλά δεν είπε πως θα κάνει κάτι διαφορετικό από αυτά που έκανε.
    Τώρα το εάν είναι πετυχημένος ή όχι θα φανεί στο μέλλον.Μέχρι στιγμής πάντως βλέπω ότι κάποια πράγματα που έκανε και δεν τα πίστευα βγαίνουν σωστά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και οι πολιτικοί μας λένε πως καταλαβαίνουν τις θυσίες του Ελληνικού λαού αλλά αυτοί καλά περνάνε και οι Έλληνες αυτοκτονούν. Την μέχρι τώρα διαχείριση που έκανε την έκανες και εσύ και ακόμα καλύτερη. Με χορηγία 5 ή 6 εκ. ευρώ σε τηλεοπτικό χρόνο και χωρίς να βάλει σεντ στα ταμεία; Του κάνω και εγώ χορηγία με διαφημιστικό χώρο στο blog που θα τον χρεώνω όσο θέλω εγώ την μέρα αλλά θα γράψω χορηγία εκ. ευρώ.
      Οι 9 στους 10 ΑΓΝΟΙ Παναθηναϊκοί θα τα πήγαιναν καλύτερα και ο 10 θα ήταν το ίδιο "καλός".

      Διαγραφή