Τετάρτη 25 Φεβρουαρίου 2015

Μας φιμώνει ο Γούγλης

Περιθώριο μέχρι τις 23 Μαρτίου έδωσε ο Γούγλης για να συμμορφωθούμε και να κάνουμε οι bloggers αναρτήσεις που να μην τους ενοχλούν.
Πάνω δηλαδή που θα αρχίσουν οι φάπες στο μπάσκετ μου κόβουν τη χαρά να γράφω για το "τσο και λο" στον θρήνο.
Αν συνυπολογίσω και το πρωτάθλημα που ακόμη πιστεύω πως θα πάρουμε στο ποδόσφαιρο μου κόβει τα χέρια ο Γούγλης.

Δείτε τι αντίκρισα το απόγευμα.

Καλά μη βαράτε.
Το είδα και σκέφτηκα πως λίγο χιούμορ δε βλάπτει.

4 σχόλια:

  1. άσε ειδικά εμένα με το μπλογκ που έχω με πηδάει η όλη φάση.Μάλλον θα το μεταφέρω στο wordpress.Δείχνουν τρόπο στο internet για μεταφορά όλου του περιεχομένου στο wordpress από το blogger.Ήδη γράφω σε ένα άλλο site σε wordpress και έχω διαπιστώσει ότι είναι πολύ καλύτερο από το blogger.

    Y.Γ εγώ πάντως απάντησα στην google χαχαχα https://www.facebook.com/174836255940243/photos/a.176686375755231.43175.174836255940243/792121710878358/?type=1&theater

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάνε εσύ τη μετάβαση στη wordpress και όσοι γουστάρουμε με όσα γράφεις θα σε διαβάζουμε εκεί.
      Αυτή την άποψη μου έχουν μεταφέρει και εμένα για την wordpress αλλά ήδη αυτό το blog το κρατάω για το γαμώτο και για να υπάρχει ακόμη μία φωνή που δεν θα λέει ότι γράφει το χαρτάκι.
      Φοβερή η φωτογραφία.

      Διαγραφή
  2. Που γραφει ο fotis 13 ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν σου αρέσουν οι ταινίες τρόμου τότε ο αδερφός μας μας χαρίζει ένα πολύ ωραίο χώρο.
      http://www.bloodyfever.com/ το έχω και αριστερά στα φιλικά sites/blogs.

      Διαγραφή