Τρίτη 17 Μαρτίου 2015

Δεν χρειάζεται και άλλο αίμα, αλλά παιδεία.

Τον άτυχο Βαγγέλη τον "σκότωσαν" οι... μάγκες Κρητίκαροι. Το παλικάρι δεν άντεξε άλλο τις χοντροκομμένες "πλάκες" αλλά και την έλλειψη υποστήριξης από τα κοντινά του πρόσωπα. Ήταν ευαίσθητο και τελικά έδωσε τη λάθος λύση.

Τώρα οι υπόλοιποι Έλληνες λένε ότι καλύτερο νομίζει ο καθένας και όλι κάνουν τις προτάσεις τους. Για δείτε λίγο.

 Πολλοί θεωρούν σίγουρο πως θα του κάνουν διάφορα. Που το στηρίζουν όμως;
Πρέπει να τιμωρηθούν αλλά όχι να τους αφαιρεθεί η ζωή. 
Εγώ θα ήθελα να τους ντροπιάσουν δημόσια και μετά να φροντίσουν η παιδεία να δώσει τη λύση. Έλλειψη παιδείας είχαν όλοι αυτοί οι νεαροί. Οι καθηγητές όμως και η διεύθυνση του σχολείου τι εκαναν; Εκείνοι πρέπει να μείνουν χωρίς εργασία για την υπόλοιπη ζωή τους και γιατί άφησαν το Βαγγέλη ανυπεράσπιστο και γιατί μαζί με τον βΟλευτή από την κρήτη κάλυπταν τα καθίκα αυτά.

Προσοχή όμως δεν πρέπει να βάψουν και άλλοι τα χέρια τους με αίμα.

2 σχόλια:

  1. Κρητικός δεν είμαι, άσχετα αν μένω στο Ρέθυμνο, αλλά επειδή τόσα χρόνια εδώ κάτω, έχω τη δυνατότητα πλέον, μετά από 24 χρόνια, να μπαίνω στην ιδιοσυγκρασία τους.

    Μακάρι να βγω ψεύτης, αλλά έχω την εντύπωση ότι μόλις άνοιξε ένας κύκλος αίματος ο οποίος θα κλείσει μέσα του και ΑΘΩΟΥΣ!

    Ίσως να είμαι από τους λίγους, που δεν δίνω όλο το κρίμα στη "συμμορία" των κρητικών, όπως κάνει όλη η Ελλάδα....
    Ναι, μπορεί να γίνονταν όλα όσα λένε οι ΑΡΔ στο παιδί από τους συντοπίτες του, αλλά εμένα κάτι μου λέει ότι άλλοι είναι οι βασικοί "υπεύθυνη" για την τραγική κατάληξη του Βαγγέλη και ΟΧΙ αποκλειστικά οι τέσσερις συμπατριώτες του.

    Κάτι μου λέει ότι η βεντέτα που θα ξεκινήσει, θα στείλει στο χώμα παιδιά και ίσως και μεγαλύτερους, χωρίς να φταίνε σε ΤΙΠΟΤΑ.

    Δεν ξέρω, αυτή την εντύπωση έχω.
    Μακάρι να βγω ψεύτης.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το 2ωρο τηλεφώνημα λέει πολλά ή και τίποτα. Η συμπεριφορά των βουνίσιων Κρητικών είναι ... ας πω διαφορετική από όσους ζουν κοντά σε ακτές και κόσμο. Η σκέψη για βεντέτα καθώς κανένας δεν μιλάει μου περνάει από το μυαλό. Ο πατέρας δεν μιλάει ποτέ κια η μάνα λίγο. Πιο πολύ μιλάει ο θείος και μετά η αδερφή.
      Έχει ψωμί η υπόθεση και ελπίζω να βγεις ψεύτης.
      Όχι άλλο αίμα σε καιρό ειρήνης.

      Διαγραφή