Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου 2013

Μας απειλούν με τα στριγκάκια τους

Δέχομαι καθημερινά απειλές, ύβρεις και νουθεσίες από μία κατηγορία «οπαδών»-δούλων-μούλων(σίγουρα το γουστάρουν που είναι «πόρνες»-οπαδοί).

Τρέμω όταν πάω να κοιμηθώ μην και τους δω στον ύπνο μου. Πάω για καφέ και κάθομαι με την πλάτη στον τοίχο για να είμαι σίγουρος. Περπατάω ελάχιστα, μετακινούμαι ακόμη και σαλόνι κουζίνα  με το αυτοκίνητο. Πως να μην φοβάμαι τις αδερφές με τα στριγκάκια. Θα μου επιτεθούν και υπάρχει πιθανότητα να σκίσουν το καλσόν τους.
Αγράμματες αδερφές(από το λιμάνι και με τον μπαμπά στην Αμερική και την μαμά στο «σπίτι» λογικό να μείνανε αγράμματες) μας κυνηγάνε... με το στριγκάκι στο χέρι.

Από που να δώσεις ρε ξεφωνημένη εσύ χρήματα; Μια ανώνυμη πόρνη-οπαδός είσαι, που απλά κάνεις ότι σε διατάζουν τα αφεντικά σου.

Επειδή είσαι αγράμματη στο εξηγώ εγώ. Τα συμβόλαια τηρούνται για όλη τη διάρκεια τους, όχι μόνο όταν βολεύουν το ένα μέρος μόνο. Δεν στο έμαθαν αυτό οι πελάτες σου; 

Είναι εμφανές πως δεν γνωρίζεις ποιες ομάδες φιλοξένησε η Παιανία. Που να το γνωρίζεις όμως δεν στα είπαν οι εντολείς σου.

Συνεχίστε έτσι ΦΑΡΤάκια και θα σκούξετε ακόμη πιο άσχημα. Αυτό που θα πέσει θα κάνει μπαμ και αν συνεχίσετε όλες έτσι δεν θα αργήσει καθόλου.

GAY στη ζωή και GAY οπαδοί.

ΥΓ Δεν θα σε χαλάσει να σας κυνηγήσω λίγο όλες μαζί;

2 σχόλια:

  1. Αδελφε , καλημερα . Εχω μια απορια, μεθαυριο που οι σκατιαρηδες παιζουν με την ομαδα του Βυντρα , ποια ομαδα θα υποστηριζουν οι του φλορεα και οι συν αυτων? lazycook

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αδερφέ μου αυτά τα γατάκια θα υποστηρίξουν όποιον τους πούνε οι Νικολέτες, η Νεκταρία και οι υπόλοιποι ΑΡΔ. Εγώ πάντως θα είμαι φανατικός με την ομάδα του Λουκά.

      Διαγραφή