Σάββατο 4 Ιουλίου 2015

Με έπεισαν και ψηφίζω ΟΧΙ γιατί...

αν και είχα κάποιες λίγες αμφιβολίες φρόντισαν με το sms που θα δείτε να με πείσουν πως το ΟΧΙ είναι αυτό που πρέπει να ψηφίσω.

Ψηφίζω ΟΧΙ λοιπόν γιατί έχω να δω τον πατέρα μου σχεδόν μία βδομάδα. Ο λόγος; Σαν συνταξιούχος βλέπει περισσότερα δελτία ειδήσεων από ότι πριν και πλέον έχει τρομοκρατηθεί. Τι άλλο να χάσεις ρε πατέρα μετά τις τοσες περικοπές στη σύνταξή τη δική σου και της μάνας; Αφού στην τράπεζα δεν έχεις κάποιο μεγάλο ποσό τι σε φοβίζει; Το κούρεμα των καταθέσεων που δεν θα γίνει; Δεν φοβάμαι εγώ που έχω να ζήσω ένα μέλλον αβέβαιο και φοβάσαι εσύ;

Ψηφίζω ΟΧΙ γιατί θα χάσουν οι τραπεζίτες αν έχουμε χρεοκοπία και όχι οι καταθέτες μέχρι 100.000 ευρώ κατά άτομο. Εμένα δε με λένε Σάλα ή Λάτση, άρα στα @@ οι τράπεζές τους.

Ψηφίζω ΟΧΙ για να μπορώ να κυκλοφορώ με το κεφάλι ψηλά όταν τα αγέννητα παιδια τύχει να με ρωτήσουν τι ψήφισα.

Ψηφίζω ΟΧΙ γιατί η Όλγα Τρέμει(η) για τη θέση της και τα χιλιάρικα που παίρνει ενώ το πουστοκάναλο που δουλεύει χρωστάει τα κέρατά του. Ομοίως για Αντ1, Σκαι, Άλφα και Star και τους ΑΡΔ τους

Ψηφίζω ΟΧΙ γιατί όλοι οι βολεμένοι θέλουν ΝΑΙ και με έχουν πρίξει με τις διαφημίσεις τους αλλά και με το sms που μου έστειλαν

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου