Τετάρτη 23 Μαΐου 2012

Η πρώτη φορά

Κατ' αρχήν να ζητήσω συγνώμη για τις όποιες ατέλειες(που είναι πολλές) στο blog. Μικρός είμαι θα μάθω. Κάποιοι με γνωρίζουν από το mypanathinaikos ως BTK και εδώ θα συνεχίσω να υπογράφω έτσι. Δεν γράφω για να γίνω αρεστός στους πολλούς αλλά γράφω γιατί το γουστάρω και το κάνω όποτε το θεωρώ σκόπιμο. Αν δεν έχω να γράψω κάτι δεν θα το κάνω απλά για την ανάρτηση. Δεν με ενοχλούν οι αντίθετες απόψεις αλλά δεν ανέχομαι την βλακεία και τη χρήση ύβρεων(όχι μόνο στο άτομό μου αλλά και σε όποιον σχολιάσει κάτι και δεν αρέσει σε άλλους).
Μην κάνει κανείς τον κόπο να απειλήσει. Είμαι γέννημα θρέμμα δυτικής Θεσσαλονίκης και με τιμά που οι περισσότεροι στην περιοχή μου με γνωρίζουν λόγω των οπαδικών μου προτιμήσεων. Μπορώ να εκφράζομαι ελεύθερα σε μια περιοχή που είναι ασπρόμαυρη τουλάχιστον κατά το 90%, στο ίντερνετ δεν θα μπορούσα;

Πολλά ευχαριστώ στον Laplace, αδερφέ θα σε ξαναενοχλήσω λογικά καθώς τώρα ξεκινώ, και στα υπόλοιπα αδέρφια από το mypanathinaikos. 
Δήμητρα σ' ευχαριστώ που μου έβαλες το φιτίλι πριν 3 χρόνια.
Πάνο σ' ευχαριστώ που το άναψες.

5 σχόλια:

  1. ΣΙΔΕΡΟΚΕΦΑΛΟΣ ΑΔΕΛΦΕ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ.
      Σε έχασα δεν σχολιάζεις τελευταία. Ελπίζω να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  2. Απο υγεια σκαω.Απλως εχω ψιλοξενερωσει με τα τεκταινομενα με την ομαδα,και περιμενω και εγω τον πριγκιπα!!!!Διαβαζω καθε μερα αλλα ασχολουμαι πιο πολυ με μουσικουλα.Μολις βρω κανα εικοσαρι χιλιαρικα θα κανω κανα δυο βολτες με την κυρα και θα ξελαμπικαρω λιγακι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Kαλή αρχή και από εδώ μεγάλε!! Μου αρέσει πολύ το φόντο που διάλεξες... Όταν θα βρω λίγο χρόνο θα σχολιάσω κιόλας. disgo ή αλλιώς Δημήτρης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αδερφέ σ'ευχαριστώ και περιμένω πάντα τα σχόλιά σου. Όπως έγραψα και στο mypanathinaikos μ' αρέσει η διαφωνία μαζί σου(όταν δεν συμφωνούμε) γιατί πάντα βγάζει κάτι θετικό στο τέλος.
      Ο Πύργος των Λεόντων ως φυλακή ή πιο απλά ο Λευκός Πύργος.

      Διαγραφή