Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου 2013

Ρε παλικάρια λάθος τακτική κάνατε

Είναι δυσάρεστο να βλέπεις πόσο εύκολα αλλάζουν οι καταστάσεις και πόσο τυχερός είσαι ο ίδιος που έχεις δίπλα σου αδέρφια, με τα οποία μπορεί να διαφωνείς σε κάποια θέματα, που ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΠΟΤΕ. 

Εγώ είμαι από τους τυχερούς που βρήκανε πολλά χέρια να τους στηρίξουν στα πρώτα τους βήματα(ναι λες και τώρα είμαι έμπειρος με 1,5 χρόνο στον χώρο) και αυτό δεν το ξεχνώ. Η παρέα του mypanathinaikos και οι φίλοι συναναγνώστες από το blog με έφτασε εδώ που είμαι. Με σταθερά ποσοστά και με συγκεκριμένο κοινό.
Δεν έχω 50, 60 ή 100 χιλιάδες προβολές σελίδας τον μήνα αλλά και δεν με ενδιαφέρει να έχω. 
Δεν θέλω να γράψω κάπου αλλού με χρήματα, ούτε να συνεργαστώ με άλλο μέσο. 
Δεν είμαι δημοσιογράφος και πέρα από λίγους δεν θα αποκαλύψω σε κανέναν την ταυτότητά μου. Για τους φίλους είμαι ο Βασίλης και για τους άλλους ο ΒΤΚ(έτσι Σορόπα;).
Δεν έχω διάθεση να κάνω κακό σε κανέναν άσχετα αν κάποιοι ζητούσαν επίμονα ραντεβού. Αν δεν γνωρίζεις τον άλλο, που πας να μπλέξεις για να γίνεις αρεστός σε κάποιον μαλάκα αρχισυνδεσμίτη ή το καθίκι τον ΑΡΔ;
Δεν ζήτησα ποτέ τίποτα(σε υλικό αγαθό ή χρήματα) και ακόμη και όταν παρά λίγο θα βρισκόμουν με μία καλή επαφή σε σημαντική θέση σχετικά με την ομάδα, πάλι δεν θέλησα να την εκμεταλλευτώ. Ειδικά κάποιοι το γνωρίζουν γιατί το είχαμε συζητήσει.
Τέλος αν κρίνω και από το group στο fb και από το blog η ηλικία αυτών που συνομιλούμε συνήθως είναι μεγαλύτερη από τη δική μου.

Αν με όλα αυτά που διάβασες ήθελες να εκμεταλλευτείς εμένα και τα αδέρφια μου τότε κατά το ήμισυ απέτυχες. Προσπαθείς να εκμεταλλευτείς blogs και sites με μεγαλύτερη επισκεψιμότητα από όση έχω εγώ και με αναγνωστικό κοινό που σκέφτεται από πολύ λιγότερο εως καθόλου.
Όσο αντέχω και μπορώ εγώ θα είμαι εδώ. Με ποσοστά που δεν τα ζηλεύουν τα παιδιά, αλλά φροντίζουν πάντα να ελέγχουν τι γράφω. Μέχρι τώρα άλλοι έχουν φύγει από τον χώρο και ήταν από την απέναντι πλευρά.

Καληνύχτα.

6 σχόλια:

  1. ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΛΙΓΟΙ ΚΑΙ ΚΑΛΟΙ ΑΔΕΛΦΕ ΜΟΥ,ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ ΚΑΙ ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΙ ΨΕΥΤΟΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΙ-GAY-ROΚΟΠΡΟΣΚΥΛΑ!
    ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΛΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΑΦΕΣ ΜΟΝΟ Μ' ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ Σ' ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΣΟΥΒΛΑΚΟΔΙΑΙΤΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΝΑ Γ@ΜΗΘOΥΝ!!!
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ,ΔΕΝ ΒΑΡΙΕΣΑΙ ΡΕ ΦΙΛΕ ΕΙΔΑΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΑΡΔΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΚΑΦΡΟΥΣ ΤΙ ''ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ'' ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΣ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα Μάκη καλύτερα όσοι είμαστε και μπορώ μόλις και μετά βίας και προλαβαίνω να γράφω και να απαντώ. Με παραπάνω κόσμο θα φτάσω είτε να μην έχω προσωπική ζωή είτε να μην κάνω όσο καλά μπορώ την διαχείριση του blog.
      Το κακό είναι πως το μυαλό τους δεν τους φτάνει να σκεφτούν πως κόσμο θα μαζέψουν είτε με τον δύσκολο τρόπο είτε προσκυνώντας ΠΣ, Πουρέα και τη φερόμενη ως διοίκηση.
      Αυτοί διάλεξαν τον πιο μπερδεμένο τρόπο.
      Ας τραβήξουν το δρόμο τους και ας κάνουν ότι θέλουν. Θεωρώ χειρότερο να σε αγνοούν παρά να μην σε θέλουν και εγώ πλέον τους αγνοώ.

      Το "Δεν είμαι δημοσιογράφος" πάει σε όσους ζήτησαν να μάθουν το πραγματικό μου όνομα. Κάποιοι το γνωρίζουν, αλλά είναι λίγοι αυτοί.

      Διαγραφή
  2. Σορόπας; Ο γνωστός γελοίος του "Αλαφούζ νέα"; Αχαχα...

    Καλά κάνεις και ξεκαθαρίζεις την θέση σου με αυτό το μίνι βιογραφικό. Άρχισε το πλεύρισμα δηλαδή από την άλλη μεριά; Ρε τι γίνεται. Πάντως αυτό σημαίνει πως το μπλογκ "μετραει" και η γνώμη σου έχει βαρύτητα. Εγώ τουλάχιστον σε έχω γνωστοποιήσει σε αρκετούς φίλους Παναθηναϊκούς. Σε διαβάζουν πολλοί. Αυτό είναι σίγουρο.

    Καλη συνέχεια, φίλε. Και δεν χρειάζεται να απαντάς σε όλα τα δικά μας ποσταρίσματα εδώ. Μην ανησυχείς δεν θα θεωρηθείς αγενής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στέφανε δεν ξέρω αν είναι εκείνος ο Σορόπας αυτός που αποκαλούμε Σορόπα. Ο «δικός μας» είναι ένα ανθρωποειδές Πακιστανόμορφο που έβαζε κάποια τσογλάνια να απειλούνε και να ζητάνε ραντεβού. Βέβαια πήρε ένα κουτί προφιτερόλ και μετά όλα κόπηκαν. Τι σου κάνει μία σωστή κίνηση;
      Όσο για το αν μετράει η γνώμη μου, εμένα μου αρκεί που στους αναγνώστες του blog πολλοί(πάρα πολλοί) είναι μεγαλύτεροί μου. Αν ήταν όλοι πιτσιρίκια τότε κάτι θα έκανα λάθος.

      Όχι δεν με προσέγγισαν από άλλο χώρο ή από κάπου αλλού(τουλάχιστον ακόμα αλλά και να το κάνουν θα αρνηθώ ευγενικά). Μόνο σε μία περίπτωση θα το κάνω που μέχρι στιγμής την έχω αρνηθεί και είναι από αδερφό, αλλά άσχετα με αθλητικά. Σίγουρα με διαβάζουν κάποια ορφανά και σίγουρα και κάποιοι γαύροι για να με ελέγχουν(αλλιώς δεν θα είχα κάποια σχόλια περίεργα που δεν τα βάζω και δεν θα είχα και κάποια στατιστικά από gayροφόρουμ).

      Οι απαντήσεις δεν είναι πάντα θέμα ευγένειας αλλά και συνέχειας του διαλόγου. Σε κάποια που δεν έχω να προσθέσω κάτι τα αφήνω έτσι.

      Διαγραφή
  3. Αδερφέ το μνμ σου το μετέφερα από χθες αλλά είναι και το μόνο που μπορώ να κάνω. Η απόφαση για τον τρόπο που κάποιος μπορεί να διαβάζει τα αδέρφια δεν είναι δική μου. Το blog συνεχίζει πλέον με περιορισμούς στη "χρήση" του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ok billy, περιμενω να δω τι θα γινει. σ ευχαριστω παντως για την βοηθεια, να σαι καλα. dk1977.

    ΑπάντησηΔιαγραφή