Κυριακή 1 Δεκεμβρίου 2013

Γ.Γάκης:ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ” ΜΙΑ ΓΑΛΛΙΔΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ “..

ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΕΥΚΩΝΑ

Η Simone Le Baron θρυμματίζει τά ” πάνσεπτα ” καί πανάκριβα σερβίτσια
τού ” προοδευτισμού “.
Μετά θά φταίει τό face control τού πολιτικού καθωσπρεπισμού , όταν τήν πετάξει έξω από τό κλαμπάκι τής αριστοκρατίας τής οργανικής “διανόησης” ;
” Η επανάσταση ; ποιά επανάσταση ; αυτή πού έκαναν ευγενείς , διανοούμενοι καί μασόνοι ; “
” Η διακήρυξη τών δικαιωμάτων τού ανθρώπου ; Αυτή τή διακήρυξη τήν συνέταξαν οι λεγόμενοι διανοούμενοι “επαναστάτες” μέ στόχο τήν ελευθερία 
τού ανθρώπου , όχι τήν καθολική ελευθερία τών ανθρώπων “.
” Σήμερα οι πολιτικοί πήραν τή θέση τών βασιλιάδων “.
” Εξέγερση εναντίον τών ανθελλήνων “.
” Ξέρω ότι οι περισσότεροι Ελληνες θέλουν μιά αληθινή δημοκρατία , όχι αυτή τήν παρωδία “.
“ Συνεπώς, απαιτώ την προστασία του ελληνικού λαού από την UNESCO, την εγγραφή του ελληνισμού στην πολιτιστική παγκόσμια κληρονομιά και να παρθούν επειγόντως μέτρα, αφενός εναντίον των ανθρώπων, πολιτικών, δημοσιογράφων ή οποιουδήποτε προτρέπει σε μισελληνισμό, κι αφετέρου για την επιβίωση του ελληνικού λαού ” 
Γ.Γάκης
Simon Le Baron: “Η κρίση στην Ελλάδα είναι κρίση του ελληνισμού”

“Η μόνη κρίση που υπάρχει στην Ελλάδα είναι η κρίση του ελληνισμού” υποστηρίζει στο βιβλίο της ” Μια Γαλλίδα για την Ελλάδα” η διανοούμενη Σιμόν Λε Μπαρόν, εισάγοντας την ιδέα του νεοφιλελληνισμού ως τρόπο ζωής. Στο βιβλίο της, μεταξύ άλλων, έχει επιλέξει να παρουσιάσει 8 εν ζωή έλληνες, ανθρώπους που γνωρίζει την πορεία τους, “οχτώ δασκάλους του εαυτού τους και του ανθρωποκεντρικού ελληνισμού”, προκειμένου να αποδείξει ότι ο ελληνισμός είναι μια ζωντανή, διαχρονική, συγχρονική οντότητα. Σε άπταιστα ελληνικά, η Σιμόν Λε Μπαρόν εξηγεί γιατί επέλεξε την Ελλάδα και τον ελληνικό τρόπο ζωής, γιατί αγαπάει τους σύγχρονους έλληνες, αλλά και γιατί νιώθει απέχθεια για την Γαλλία -όχι ως χώρα- αλλά ως ιστορία, και τους δημιουργούς αυτής.   
Γιατί μια γαλλίδα εγκατέλειψε την Γαλλία και ήρθε να μείνει στην Ελλάδα;
Και γιατί όχι; Γιατί να φαίνεται νορμάλ να εγκαταλείψει την Ελλάδα ένας Έλληνας κι όχι μια Γαλλίδα να εγκαταλείψει τη Γαλλία; Απαντώ μόνιμα: εσείς οι Έλληνες έχετε για τη Γαλλία και τους Γάλλους μια πολύ ρομαντική ιδέα. Το σαβουάρ βιβρ, η λογοτεχνία, ο πολιτισμός τελείωσαν εδώ και 50 χρόνια. Σοβαρές γαλλικές στατιστικές λένε ότι 60% των Γάλλων που φεύγουν από τη Γαλλία για το εξωτερικό, δεν θέλουν να επιστρέψουν. Ποτέ. Ενώ ξέρουμε ότι για τους Έλληνες της διασποράς είναι ακριβώς το αντίθετο. Θεωρώ τη Γαλλία μια από τις πιο ωραίες χώρες στον κόσμο. Ένα γαλλικό περιοδικό – γεγονός που μας δείχνει τουλάχιστον ότι έχουν αυτοσαρκασμό – γράφει ότι ο γαλλικός λαός θεωρείται πιο αντιπαθητικός στον κόσμο. Προτίμησα την ελληνική ανθρωπιά. Αυτό είναι το δικό σας σαβουάρ βιβρ.
Γιατί γράψατε αυτό το βιβλίο; Ποιο είναι το κεντρικό μήνυμά του και σε ποιον απευθύνεται;
Τελικά, μπορώ να πω ότι σχεδόν « αναγκάστηκα » να το γράψω. Στην αρχή ήθελα να γράψω το “Νέοφιλελληνισμό”, απλώς. Όταν ήρθα στην Ελλάδα και διαπίστωσα ότι οι Έλληνες κάνανε λάθος στην κρίση, θεώρησα χρέος μου να τους δώσω την άποψη μιας Γαλλίδας που έρχεται από το μέτωπο. Το όπλο μου: η γνώση της ελληνικής γλώσσας. Εσείς οι Έλληνες μαθαίνετε όλες τις γλώσσες, κι αυτό φαίνεται νορμάλ στους ξένους. Πόσοι ξένοι είμαστε που γνωρίζουμε τη δημοτική; Πολύ λίγοι υποθέτω. Οι ξένοι ξέρουν τα αρχαία, οι περίφημοι Ελληνιστές… Και για αυτούς ο ελληνισμός περιορίζεται στην αρχαία Ελλάδα. Το μήνυμα αυτού του βιβλίου: ο ελληνισμός συνεχίζεται! Η μόνη κρίση που υπάρχει στην Ελλάδα είναι η κρίση του ελληνισμού. Και τι είναι ελληνισμός; Η ιστορία της ελληνικής γλώσσας/σκέψης. Αυτό το βιβλίο δεν απευθύνεται μόνο στους Έλληνες. Είναι μια φωνή που υψώνεται μέσα στην έρημο της ατομικιστικής ανθρωπότητας του 21του αιώνα.
 Στο βιβλίο σας, διακρίνεται και μια ένταση εναντίον της Γαλλίας. Γιατί;  
Η λέξη « ένταση » δεν είναι αρκετά δυνατή. Νιώθω απέχθεια, όχι για τη Γαλλία σαν χώρα αλλά για την ιστορία της και για αυτούς που την δημιούργησαν και συνεχίζουν. Υπάρχει η ιστορία που μαθαίνουμε στο σχολείο και αυτή που ανακαλύπτει εκείνος που διψάει για αλήθεια. Επέλεξα τη δεύτερη οδό κι αυτό που ανακάλυψα δεν είναι ωραίο: μια ιστορία βασιλιάδων, προδοτών, δολοφονιών, μοιχαλίδων, πλούσιων που υποδουλώνουν ένα ολόκληρο λαό επί αιώνες. Η επανάστασή; ποια επανάστασή; αυτή που έκαναν ευγενείς, διανοούμενοι και μασόνοι; Η διακήρυξη των δικαιωμάτων του ανθρώπου; Αυτή τη διακήρυξή την συνέταξαν οι λεγόμενοι διανοούμενοι «επαναστάτες» με στόχο την ατομική ελευθερία του ανθρώπου, όχι την καθολική ελευθερία των ανθρώπων.  Ο λαός ήταν αγράμματος. Σήμερα οι πολιτικοί πήραν τη θέση των βασιλιάδων. Η Γαλλία είναι η πιο ακριβή χώρα στον κόσμο για τα ακίνητα. Οι εκατομμύρια φτωχοί έχουν το δικαίωμα να σιωπούν. Δεν είναι κρίση, είναι κόλαση.
Λέτε στο βιβλίο σας ότι αν η ανθρωπότητα αγάπησε τον Ελληνισμό και τους αρχαίους έλληνες, εσείς αγαπάτε τους σημερινούς έλληνες. Για ποιο λόγο, ειδικά σε μια περίοδο που οι έλληνες έχουν δεχτεί τόνους λάσπης;
Οι ξένοι θαυμάζουν τους αρχαίους Έλληνες και ονομάζουν ελληνισμό την ιστορία της αρχαίας Ελλάδας. Τους εντυπωσιάζει. Εντυπωσιάζει τους Αμερικάνους που έχουν σαν ιστορία τη γενοκτονία των Ινδιάνων, τους Ευρωπαίους την ιστορία των εισβολών των Βαρβάρων. Η γνώση τους για τον ελληνισμό περιορίζεται σε δυο λέξεις: δημοκρατία και φιλοσοφία. Δηλαδή, το σύμβολο της ειρήνης. Οπότε, τι τους νοιάζει η ιστορία των κατοχών, δικτατοριών, πόλεμων; Όταν έρχονται στην Ελλάδα για τουρισμό, ασυνείδητα, περιμένουν να βρουν κάτω από την Ακρόπολη φιλόσοφους με χλαμύδες στην αγορά. Όταν σας βλέπουν εσάς, σύγχρονους Έλληνες, δεν μπορούν να παραδεχτούν ότι είσαστε απόγονοι τους διότι τους χαλάσατε το όνειρο τους… Συνεπώς, σας μισούν.  Aγαπώ την ανθρωπιά του ελληνισμού και εσείς οι Έλληνες μου δώσατε να καταλάβω ότι στον Ελληνισμό κυριαρχεί η ανθρωπιά. Επομένως, ναι, αγαπώ τους σύγχρονούς Έλληνες, τουλάχιστον αυτούς που έχουν κληρονομήσει την ανθρωπιά των προγόνων τους. Αγαπώ τους ζωντανούς, σέβομαι τους νεκρούς.
Στο βιβλίο σας που έχει έντονα αυτοβιογραφικό χαρακτήρα, κάνετε συχνές ιστορικές αναφορές στην πρόσφατη ιστορία του ελληνισμού από το 1821 μέχρι και σήμερα. Για ποιο λόγο;
Θέλω να δείξω στους Έλληνες ότι υπάρχει τουλάχιστον μια ξένη που γνωρίζει την ιστορία της Ελλάδας πέραν από την αρχαιότητα και στους ξένους, ότι η ιστορία της Ελλάδας συνεχίζεται. Βαρέθηκα να βλέπω τους θαυμαστές των αρχαίων – ακόμα και τους δωδεκαθεϊστές – να σβήνουν την πρόσφατη ιστορία σας. Αφετέρου, αναφέρομαι στην ιστορία της Ελλάδας μετά το 1821, διότι ούτε η μια ούτε η άλλη επανάσταση άλλαξε κάτι στη Γαλλία ή στην Ελλάδα. Ξέρω ότι οι περισσότεροι Έλληνες θέλουν μια αληθινή δημοκρατία, όχι αυτή την παρωδία. Επί της γαλλικής επανάστασης γεννηθήκαν τα κόμματα με τις έννοιες αριστερά-δεξιά. « Να μην αφήσετε ποτέ πια τους άλλους να γράψουν την ιστορία σας αντί για εσάς »
Σε πολλά σημεία του βιβλίου σας, καλείτε τον κάθε έλληνα να πάρει την κατάσταση στα χέρια του. Τι εννοείτε;
Επανάσταση στον τρόπο ζωής, εξέγερση εναντίων των ανθελλήνων! Ξενομανία, αμερικανισμός, ατομικισμός κυριαρχούν σήμερα στην Ελλάδα. Αφορούν στον τρόπο ζωής. Δεν ξύπνησε μια μέρα η Ελλάδα με εκατομμύρια αυτοκίνητα, αμερικάνικη μουσική παντού, σούπερ μάρκετ, οι γυναίκες στη δουλειά αντί να φροντίζουν το σπίτι, τα παιδιά και τους γέρους, το εξοχικό σπίτι στο χωριό κ.ο.κ, ενώ την παραμονή η ζωή στην Ελλάδα κυλούσε μες στην ελληνική χαρά. Σε αυτό δεν φταίνε οι πολιτικοί, ούτε οι ξένοι, φταίνε οι Έλληνες. Στην ηλικία των 60 ετών, έχω κάποια πείρα. Λέω πάντα ότι, εάν κανένας δεν είχε ακολουθήσει αυτό τον ψεύτικο τρόπο ζωής, όπου μετράνε πρώτα τα περιττά, σήμερα οι Έλληνες θα ήταν ακόμα Έλληνες, οι Γάλλοι, Γάλλοι κι οι Αμερικάνοι κάου-μπόις!
Της Δέσποινας Συριοπούλου, Επενδυτής 18 Αυγούστου
who is who
Γεννημένηστην BREST τηςΓαλλίας, σπούδασεγλωσσολογίαστην Faculté de Lettres της Rouen, First Certificate of Cambridge, Πληροφορική, καιείναιεξειδικευμένηκαθηγήτριατηςγαλλικήςγλώσσαςγιατουςαλλοδαπούς.
Τον Απρίλιο του 2011 απευθύνει τις ευχές της για το Πάσχα στον ελληνικό λαό. Εκεί γεννιέται, εκ μέρους της, η ιδέα του «Νεοφιλελληνισμού».
Το καλοκαίρι του 2012, απευθύνεται στην Ουνέσκο με αίτημα την εγγραφή του Ελληνισμού στην παγκόσμια πολιτιστική κληρονομιά
Είναι, επίσης, μέλος της οργάνωσης Agora International Webography για την ανάδειξη και επικαιροποίηση του έργου του Κορνήλιου Καστοριάδη, στο Πανεπιστήμιο του Michigan. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου