Σάββατο 25 Απριλίου 2015

Δύο προτάσεις για στοίχημα με το δικό μου τρόπο σκέψης

Αφού ο Δημήτρης το ζήτησε θα το ρισκάρω και θα γράψω δημόσια τη σκέψη μου για δύο αγώνες.

Εγώ λέω πως ο χοντρός είναι σε δύσκολή θέση, η προσπάθειά του επικεντρώνεται στο να "τρυπήσει" όλες τις υπόλοιπες ομάδες. Με τον Αλ Αφ το έκανε την περασμένη αγωνιστική και τώρα ήρθε η σειρά του μΠΑΟΚ. Από τη μεταγραφή του Βενετίδη και μετά ο μΠΑΟΚ διοικητικά είναι Ολυμιακός Θεσσαλονίκης και σε κάθε διοίκηση αλλά και στην ομάδα έχει παίκτες που δέχονται ευχάριστα εντολές. Βρύζας, Γκαγκάτσης, Γ.Χ. και όχι μόνο.
Άρα εγώ λέω πως ο μΠΑΟΚ δεν κερδίζει κόντρα στον ΠΑΣ.

Δεύτερη επιλογή η μη νίκη της Σεβίλης απέναντι στη Ράγιο Βαγεκάνο. Κούραση, ταξίδι και η όχι και τόσο κακή Ράγιο Βαγεκάνο με πάνε στο Χ2

ΥΓ Ένας φίλος που του αρέσει η Ισπανία προτείνει Σανταντέρ-Οσασούνα-Ουέλβα. Είτε τα κολλάμε με τα δύο πάνω σε σύστημα, είτε επιλέγουμε αν μας αρέσουν.
ΥΓ2 Η νίκη του Παναθηναϊκού δεν χαλάει. 4-2 στην Ξάνθη είχαμε, την πρόκριση την χαρίσαμε. Τι έμεινε;

3 σχόλια:

  1. Ευχαριστώ Βασίλη.
    Εγώ όμως γιατί βλέπω ότι σήμερα θα στραβώσει και το ματσάκιον στους Αμπελοκήπους;
    Όσο κι αν γράφεις ότι μ εμάς καθάρισε ο χοντρός την προηγούμενη αγωνιστική και δεν θα μας ξαναγγίξει, γνώμη μου είναι ότι θα θελήσει να επιβεβαιώσει τον τίτλο του .... επιβήτορα του Παναθηναικού, υπό τις ευλογίες βεβαίως του αγαπητού συνεταίρου και κολητού του διαχειριστού 50ευρων, που μας κάθησε στο σβέρκο.....

    ΚΑλό Σαββατοκύριακο από το Ρέθυμνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν λέω πως δεν θα μας ξαναστήσει αλλά πως αυτό το παιχνίδι δεν τον καίει. Αυτή την αγωνιστική βολεύει το ΠΑΟΚ-ΠΑΣ.
      Στο Κύπελλο η Ξάνθη ίσως στήσει το παιχνίδι με τον Ηρακλή στα Πηγάδια. Εκεί ίσως δούμε να έρχεται το 2 από το πουθενά.

      Διαγραφή
    2. Καλό Σαββατοκύριακο από μια Θεσσαλονίκη που δεν ξέρει τι καιρό έχει. Αλλού ψιχαλίζει, αλλού έχει συνεφιά και αλλού ήλιο.

      Διαγραφή