Τρίτη 17 Οκτωβρίου 2017

Ίσως το χειρότερο καλοκαίρι

Επιστροφή στις αναρτήσεις μετά από πολύ καιρό.

Σαν να μην έφτανε η αποτυχημένη επιλογή στις ημερομηνίες της άδειας, ήρθε την 11η Αυγούστου ένα δυνατό τροχαίο στην Θεσσαλονίκης Αθήνας μετά την Κατερίνη να μου στερήσει αυτοκίνητο και laptop(ήταν το τελευταίο που μπήκε στο πορτμπαγκαζ και έγινε ...τοστιέρα). Το αυτοκίνητο με ειδοποίησαν πως είναι έτοιμο σήμερα και υπολογιστή(χωρίς κανένα από τα παλιά αρχεία) προμηθεύτηκα πριν λίγες μέρες. 

Δόξα τον Θεό οι ζημιές ήταν μόνο υλικές(και στην ψυχολογία και τα νεύρα μου, που καλημέρα μου έλεγες και έβριζα).

ΥΓ Σήμερα αργότερα ή αύριο η γνώμη μου για τα διοικητικά και τις εξελίξεις.

4 σχόλια:

  1. Τα παλιοσίδερα φτιάχνονται...
    Ανυπομονώ για την γνώμη σου..
    Μαικ-περιστέρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς ή δυστυχώς μπορώ να διαχειρίζομαι τα νεύρα μου. Έτοιμη και η ανάρτηση με τη γνώμη μου.

      Διαγραφή
  2. αδερφε γαμω την γκαντεμια που σε ταλαιπωρησε..
    να σταματησει εδω το κακο...
    θα μιλησουμε ιδιωτικα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή