Πέμπτη 18 Μαΐου 2023

Σύλλογος Μεγάλος ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΟΣ

Πέρασε πολύς καιρός από το τελευταίο κείμενο που έγραψα. Ελπίζω πως όλοι σας είστε καλά στην υγεία σας και έχετε λιγότερα προβλήματα από αυτά που έχω εγώ. Συνεχίζω να μην έχω ίντερνετ εδώ και 2,5 χρόνια και παλεύω με δεδομένα και αφού δεν μου έφταναν τα προβλήματα στα δύο γόνατα και τις δύο κνήμες πλέον έχω και στο ένα ισχίο. Δόξα τον Θεό είμαι καλά. Το γράφω απολύτως σοβαρά και συνεχίζω με την μεγάλη μου αγάπη τον ποδοσφαιρικό Παναθηναϊκό.

Διαβάζω ότι χάσαμε το πρωτάθλημα.

Τι είπατε; Τι γράψατε; Πως;

ΔΕΝ ΧΑΣΑΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ

Σε καμία προηγμένη ποδοσφαιρικά χώρα δεν πάνε οι ομάδες αήττητες όλη την χρονιά.

Πρώτη η τεράστια Μπάγερν, με απώλειες βαθμών.

Η ΠΣΖ; Το ίδιο. 

Η Νάπολι; Το ίδιο.

Όλοι σχεδόν χάνουν βαθμούς. Χάνουν βαθμούς γιατί στο ποδόσφαιρο υπάρχει ο παράγοντας τύχη(δοκάρια), υπάρχει και η κακή ημέρα. Έπρεπε να κερδίσουμε τον Άρη στον τελευταίο αγώνα; Όχι απαραίτητα. Τον Πάοκ; Δεν μας βολεύει ο τρόπος παιχνιδιού του φέτος και δεν μας είναι εύκολο. Τον Βόλο στον πρώτο αγώνα; Έπρεπε αλλά κάποιες φορές χάνονται και πέναλτι.

Αντίθετα η Κούλα ντύθηκε Σίτι. Όχι σε ποιότητα παικτών, αλλά σε συγκομιδή βαθμών. Απαγορευόταν να χάσει από ένα σημείο και μετά. Σφαγή με τον Άρη στα δύο εντός έδρας παιχνίδια, σφαγή τον γαύρο(όχι ότι λυπήθηκα), σφαγή με εμάς στα τελευταία τρία παιχνίδια. Συμφωνία με Πάοκ να πάρει ο Πάοκ το κύπελλο(έτσι λένε τα μΠαόκια), ο Άρης στήθηκε στο Βικελίδης και ο Μπέος στον Βόλο. Έχει και πολλά άλλα που δεν θα καθίσω να γράψω. Οι κλέφτες θα ήταν 12-15 βαθμούς πίσω από εμάς και θα παλευαν για την τρίτη θέση.

Αυτό δεν είναι ποδόσφαιρο και δεν κέρδισε τίποτα η Κούλα στο χορτάρι.

Όποιος νομίζει ότι ο Παναθηναϊκός μπορούσε να πάει σερί όλη την χρονιά μάλλον ποδόσφαιρο έχει δει μόνο σε κονσόλα. Ήταν λογικό να χάσουμε βαθμούς και κάποιους τους πήραμε λόγω var. Χωρίς το var δεν θα διεκδικούσαμε πρωτάθλημα, δεν θα παίρναμε ότι δικαίως μας αναλογούσε και η Κούλα δεν θα ήταν η Σιτι.

Τέλος για να κλείσω δηλώνω ότι ο Ιβάν είναι προπονητής με @@ και όχι @@ προπονητής. Καλοί προπονητές για εμένα στα χρόνια του Αλαφούζου ήταν και ο Δώνης και ο Ουζουνίδης. Η διαφορά με τον Ιβάν είναι ότι αυτοί οι δύο δεν μίλησαν ποτέ. Γνώμη μου να κρατήσουμε τον Ιβάν Γιοβάνοβιτς για χρόνια και να χτίσει αυτός όλο τον σχεδιασμό και για τις μικρότερες ομάδες ως τις ακαδημίες στα πρότυπα μεγάλων ομάδων.

Στους παίκτες ξεχωρίζω Μπρινιόλι, Κουρμπέλη, Πέρεθ, Φώτη Ιωαννίδη. Πιο πολύ μου άρεσε ο Φωτάρας. Δεν θα κρίνω τον Μπερνάρ γιατί οι λατίνοι απάνια παίζουν καλή μπάλα από την πρώτη χρονιά. 

Αυτά λοιπόν. Περιμένω τις μεταγραφές και την ομάδα που θα χτίσει ο Ιβάν. 

2 σχόλια:

  1. την καλησπερα μου αδελφε!
    επιτελους αναρτηση!
    ετσι ειναι..συμφωνω με ολα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα αδερφέ.
      Δύσκολο πράγμα να είσια με δεδομένα και hotspot το κινητό όταν το σήμα είναι της πλάκας. Ακόμη και τώρα που υπάρχει υποδομή οπτικών ινών μαλώνω με την cosmote. ΑΧΡΗΣΤΟΙ. Αν καταφέρω να έχω σύνδεση οπτικών ινών(γιατί χαλκό δεν έφερναν με το έτσι θέλω και έγινε καταγγελία σε ΕΕΤΤ και συνήγορο του καταναλωτή) θα μπορώ να είμαι πιο συνεπής.
      Περιμένω να δω ποιους θα υπογράψουμε και κοιτάζω Βέλγιο και Ουκρανία να δω τον πρώτο αντίπαλο.

      Διαγραφή