Τετάρτη 10 Αυγούστου 2016

Μπουρούσης

Με πολλή καθυστέρηση και για να μην μου γράφετε στη χρονιά τα κλασικά σας το ξεκαθαρίζω από τώρα. 

ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ ΠΑΙΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΑΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ
ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΘΙΚΙ, ΠΟΥ ΕΠΑΙΡΝΕ(ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΝ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΤΗ ΧΡΗΣΗ) ΝΤΟΠΑ

Δεν γουστάρω καθίκια που βρίζουν τα αφεντικά τους(χωρίς λόγο), που ντοπάρονται και ενώ βλέπουν όλη την ομάδα να κάνει χρήση ντόπας αυτοί το βουλώνουν.

Μπουρούσης στον Παναθηναϊκό για εμένα δεν υπάρχει, όπως δεν υπήρξε ποτέ και ο Κουτλουάι(γιατί είναι Τούρκος).

2 σχόλια:

  1. Καλησπερα αδερφε μου..
    Πιστευω θα βοηθησει και συμφωνω πως ειναι κορυφαια μεταγραφη..
    Τα αλλα ειναι υπο συζητηση,με τις 2 πλευρες/αποψεις να εχουν τα δικια τους..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα(με μεγάλη καθυστέρηση) αδερφέ.
      Μακάρι να βοηθήσει αλλά φέτος με Μπουρούση-Πεδουλάκη εγώ δεν θα καθίσω να δω μπάσκετ. Σε κάποια θέματα είμαι δογματικός.

      Διαγραφή