Τετάρτη 16 Μαρτίου 2016

Του ξέφυγε λένε του Μουζάλα το "Μακεδονία"

Βγήκαν οι ροζουλί αδερφές και μη του τΣύριζα να υποστηρίξουν τον ΑΝΘΕΛΛΗΝΑ Μουζάλα και υποστηρίζουν πως του ξέφυγε. Ρε αλήτες είναι ακόμη χειρότερα τότε.

Εμένα μου ξεφεύγει η λέξη "μαλάκα" σε καλούς φίλους που δεν παρεξηγούν, ακόμη και όταν βρισκόμαστε παρέα με άγνωστους σε εμένα, και δαγκώνομαι γιατί το χρησιμοποιώ στην καθημερινότητά μου.

Του Μουζάλα του ξέφυγε γιατί έτσι αποκαλεί τα Σκόπια ο ΑΝΘΕΛΛΗΝΑΣ.

Ένας εισαγγελέας με @ΡΧΙΔΙ@ δεν υπάρχει να τον στείλει στο σκαμνί για εσχάτη προδοσία;(προηγούνται και πολλοί άλλοι Σημίτης, Πάγκαλος, ΓΑΠ, Τσίπρας, Βενιζέλος, Σαμαράς κλπ)

3 σχόλια:

  1. Καλημερα αδερφε!
    Αυτο ακριβως που γραφεις..
    ΕΝΑΣ ΜΟΝΟ εισαγγελεας και θα ειχε τελειωσει το θεμα..
    Να εφαρμοστουν οι νομοι επιτελους.
    Αν δεν σεβονται την Ελλαδα και τους νομους τους,ας πανε στην Αλβανια ή σε αλλη αγαπημενη τους χωρα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα αδερφέ μου.
      Όνειρό τους να μας κάνουν όσο μεγαλύτερο κακό μπορούν.

      Διαγραφή
  2. Mάκη το σχόλιο δεν το έβαλα. Αν από αυτόν ξεφεύγουν δεν σημαίνει πως πρέπει να ξεφεύγουν και από εμάς.
    Δυστυχώς όλος ο κόσμος και όλες οι επιχειρήσεις έτσι τους αποκαλούν. Ακόμη κια οι "φίλοι" και "αδερφοί" μας Σέρβοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή