Κυριακή 20 Σεπτεμβρίου 2015

Αποχή σημαίνει πως το βουλώνεις

Σιχαίνομαι τη δημοκρατία.

Σιχαίνομαι τη δημοκρατία γιατί είναι ο εκφυλισμός της Πολιτείας και οι πολλοί αποφασίζουν για το όφελος των λίγων.

Σιχαίνομαι τη δημοκρατία γιατί όλοι είμαστε τόσο ίσοι όσο κάποιοι άλλοι αποφασίζουν. Έτσι άλλοι(λέγε με Παπακωνσταντίνου) ξαφρίζουν 28 δις ευρώ(αυτός με τον άλλο καραγκιοζάκο τα 7 από τα 28) και δεν μπαίνουν φυλακή και άλλοι χάνουν τα σπίτια τους για λίγα ευρώ.

Σιχαίνομαι τη δημοκρατία γιατί όλοι έχουν να πούνε κάτι που πρέπει να το ακούσω αλλά το λένε "γιατί έτσι" χωρίς να μπορούν να το τεκμηριώσουν και πρέπει να σεβαστώ την κάθε αερολογία τους, ενώ γνωρίζουν εξ αρχής και αυτοί και εγώ πως θα έπρεπε να το βουλώνουν.

Σιχαίνομαι τη δημοκρατία γιατί ενεργεί απολυταρχικά, αφού απαγορεύεται η χώρα μας να έχει άλλο πολίτευμα(μετά το 1974 αυτό και μετά από τη δίκη-παρωδία των Συνταγματαρχών, αφού δικάστηκαν με άλλους νόμους από αυτούς που ίσχυαν τότε).

Τη σιχαίνομαι γιατί οι εκλεγμένοι αποφασίζουν μειώσεις μισθών και συντάξεων που δεν αφορούν τους ίδιους.

Τη σιχαίνομαι και για πολλούς ακόμη λόγους αλλά την ανέχομαι και σήμερα θα πάω να ψηφίσω.

Εσύ που αποφάσισες να απέχεις, καλά θα κάνεις αφού μπορείς, αλλά μετά δεν θέλω να σε ακούσω να μυξοκλαις και να παραπονιέσαι. Με την απόφασή σου αυτή νομιμοποιείς αυτούς που αποφάσισαν οι υπόλοιποι να σε κυβερνούν και εσύ δεν θα πρέπει να μιλάς αφού δεν ψήφισες.

Αποχή σημαίνει σιωπή μετά την εκλογή της νέας Κυβέρνησης, άρα μετά κάνεις μόκο. 
Γκέγκε;


ΥΓ Έχεις πρόβλημα που είμαι αντιδημοκράτης; Το βουλώνεις γιατί σαν δημοκράτης καλός πρέπει να σεβαστείς τη γνώμη μου. Αντίθετα εγώ δεν οφείλω να σεβαστώ τη δική σου. Αν διαφωνείς είσαι όμοιος με εμένα οπότε δεν θα πρέπει να μου κάνεις παράπονα με σχόλια. Πόσο σε πονάει η δημοκρατία σου...

3 σχόλια:

  1. poli sostos billy simfono se ola kalimera.andrew

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολυ σωστος σε ολα αδελφε!
    τις καλησπερες μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αδέρφια μου καλησπέρα.
    Αύριο θα βάλω ακόμη ένα κείμενο που κάποιοι θα μπερδευτούν με τη θέση που θα εκφράσω. Κάποιοι από εσάς που έχουμε μιλήσει πιο πολύ θα καταλάβουν και αυτοί που θέλουν να αντιδράσουν θα το κάνουν. Το μόνο σίγουρο πως και εγώ αν το διάβαζα και δεν ήξερα ποιος το έγραφε θα μπερδευόμουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή