Δευτέρα 29 Νοεμβρίου 2021

Εμβολιασμένοι vs ανεμβολίαστοι...βλακείας το ανάγνωσμα

Γράφω μετά από πολύ καιρό(cosmote να κλείσεις που δεν μου έφερες τη γραμμή στο νέο σπίτι και δεν μου απαντούσες για μήνες)  και όχι για την αγαπημένη μου ομάδα αλλά για το θέμα που όλη η Ελλάδα ασχολείται εδώ και μήνες


Πάμε να δούμε τα δεδομένα.

1 ο ιός υπάρχει, δεν είναι φήμη

2 τα εμβόλια σε περίοδο έξαρσης μίας ίωσης ισχυροποιούν τον ιό και δημιουργούν μεταλλάξεις

3 ένα εμβόλιο ακόμη και αν το κάνουν δισεκατομμύρια άνθρωποι πρέπει να περάσει και από χρονικό έλεγχο για παρενέργειες (τα 2 και 3 είναι φαρμακολογία)

4 αφού οι εμβολιασμένοι μπορούν να νοσήσουν, μπορούν και να μεταδώσουν τον ιό

5 ο καλύτερος τρόπος για να πεις ψέματα χωρίς ευθύνη είναι να συστήσεις μία επιτροπή, έτσι την ευθύνη την φέρει η επιτροπή αλλά όχι τα φυσικά πρόσωπα


Πάμε και στις ... "αλήθειες"

1 το εμβόλιο έχει το τσιπάκι, ΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΟ...εσύ έχεις το ΕΞΥΠΝΟ κινητό ανοιχτό και συνδεδεμένο στο διαδίκτυο αλλά δεν σε παραξενεύει που αν αναζητήσεις κάτι στον υπολογιστή σου το κινητό σε βομβαρδίζει με παρόμοιες διαφημίσεις. Το "τσιπάκι" το έχεις στην τσέπη σου

2 το εμβόλιο θα σε κάνει κεραία 5G  γιατί περιέχει την μία ή την άλλη ουσία...να το κάνω μπας και έχω καλύτερο σήμα

3 δεν απογράφομαι γιατί θα έρθουν με την αστυνομία και τον γιατρό να μου κάνουν το εμβόλιο...σε εμένα ήρθε η Τζίνα Τζέιμσον ως νοσοκόμα...

4 η απαγόρευση εισόδου σε κλειστούς χώρους για τους ανεμβολίαστους είναι μέτρο προστασίας...στα λεωφορεία, τα τραμ, το μετρό δεν κολλάει ο ιός, παρά μόνο σε καφέ, γυμναστήρια, εστιατόρια... ειδικά στα γυμναστήρια ήμασταν ο ένας πάνω στον άλλο μη σας πω στον πάγκο δυο ή τρεις μαζί

5 κάθε νέα μετάλλαξη είναι η πιο μεταδοτική και φονική...το καλοκαίρι πριν επιστρέψουν όλοι από τις διακοπές η Δ ήταν αυτή που θα ισοπέδωνε όλα, τώρα η Ο. Όποιος θέλει ας δεν την αύξηση από τα τέλη Αυγούστου σε νοσηλείες ΜΕΘ


Λοιπόν, εγώ είμαι ένας ανεμβολίαστος που νόσησε και δεν το κατάλαβε ποτέ(άρα δεν έχω πιστοποιητικό νόσησης αλλά έχω αντισώματα) και που ενώ έχω υποχρέωση για δύο rapid test  κάνω τρία την εβδομάδα.

Πριν αποφασίσει κάποιος να γράψει σχόλιο νουθεσίας και να μου "σηκώσει το δάχτυλο" να αναφέρω πως είμαι αιμοδότης από τα 24 και ενώ έδινα 3 φορές τον χρόνο τα πρώτα χρόνια έχω φτάσει τις 5(όπως και φέτος) ή 6 αιμοδοτήσεις τον χρόνο(αίμα και αιμοπετάλια) εδώ και αρκετά χρόνια. Είμαι ΑΒ- άρα ανήκω στην μικρότερη πληθυσμιακή ομάδα και οι καρτέλες μου είναι στα νοσοκομεία ΑΧΕΠΑ, Παπανικολάου και Άγιο Παύλο(ατομικές ή σε συλλόγους). Αυτό για την ατομική κοινωνική μου ευθύνη. Αν κάποιος έχει προσφέρει περισσότερες φορές ας μου ασκήσει κριτική για την επιλογή μου να μην κάνω το εμβόλιο. Επιθυμία μου είναι να είμαι λάθος και σε 1,5 χρόνο από τώρα να πάω και εγώ να το κάνω(αφού περάσει και την φάση 3) έχοντας πληρώσει αρκετά χρήματα σε rapid test  που θα μπορούσα να αποφύγω.


ΥΓ Μία εκθετική αύξηση των κρουσμάτων που δεν συνοδεύεται από την αντίστοιχη αύξηση σε νοσηλείες ΜΕΘ και θανάτους είναι αυτό που πρέπει να επιθυμούν όλοι, γιατί τότε είναι η στιγμή που ο ιός έγινε πλέον αδύναμος. Οι "επιστήμονες ΑΡΔ" και οι πληρωμένοι μαϊντανοί(Σπύρο ακόμη πλένεις τα χεράκια σου;) θα πουνε τα δικά τους. Μέχρι τότε γιατί δεν μας λένε καθημερινά και σε σύνολα τις ηλικίες των νεκρών αλλά επιμένουν να εστιάζουν σε μεμονωμένα περιστατικά; Ο Πέτρος Θεοδωρίδης πέθανε πριν χρόνια στο καλύτερο ιδιωτικό νοσοκομείο της πόλης χωρίς υποκείμενο νόσημα. Μάντεψε από τι...

1 σχόλιο:

  1. Πολυ σωστος αδελφε μου!
    Συμφωνω μαζι σου..την καλησπερα μου!
    να βαζεις συχνοτερα αναρτησεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή