Τετάρτη 21 Οκτωβρίου 2020

Gay vs Μαρσέιγ...Υποστηρίζουμε την Ελληνική ομάδα

Gay vs Μαρσέιγ...Υποστηρίζουμε την Ελληνική ομάδα.
Σε πολλούς θα φανεί περίεργο αλλά είναι απολύτως λογικό αυτό που γράφω.
Σαν Έλληνας, οπαδός του Παναθηναϊκού, που είμαι σήμερα(κωλόπαιδα σουβλακοδίαιτα) αντί να βλέπω την αγαπημένη μου ομάδα θα βλέπω τους gay. 
Τι θα έπρεπε να κάνω; 

Θα καθίσω να δω τον αγώνα και θα υποστηρίζω την Ελληνική ομάδα.
Σήμερα λοιπόν θα είμαι με την Olympic Μασσαλίας. Έχουν να το περηφανεύονται οι Μασσαλοί πως είναι απόγονοι Αρχαίων Ελλήνων και εγώ θα στηρίξω την ομάδα τους, άσχετα αν με ξενερώνει το όνομά της. 
Απέναντί της η ομάδα των απογόνων του στόλου και εγώ τις ΗΠΑ δεν τις γουστάρω και πολύ. Για την ακρίβεια δεν θα πήγαινα στη Ν.Υόρκη ακόμα και να μου έκαναν δώρο το ταξίδι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου