Παρασκευή 7 Ιανουαρίου 2022

Βανδάλισαν το γκράφιτι με τους αγωνιστές του 21 στην Κυψέλη

 Αναδημοσίευση είναι.

Μοναδικό δικό μου σχόλιο...Πριν λίγα χρόνια ένας βλάκας έβαζε 15χρονα να με απειλούν καθημερινά. Είχα την επιλογή να του "γκρεμίσω" το site με ddos attack  ή να τον ψάξω(αφού τα πιτσιρίκια με έψαχναν για καιρό). Τελικά τον βρήκα και σταμάτησαν όλα.

Αν τώρα ενώ είμαι στον δρόμο πετύχω κάποιο αναρχοάπλυτο κρετίνο να βανδαλίζει κάτι αντίστοιχο και τον αρχίσω στις ψιλές αυτός έχει το δικαίωμα να καλέσει την αστυνομία; Αφού δεν πιστεύει στο Κράτος.

Βανδάλισαν το γκράφιτι με τους αγωνιστές του 21 στην Κυψέλη

2 σχόλια:

  1. σωστος αδελφε!
    αν τσακωσεις καποιον τετοιο,θα το μετανιωνε αμεσως..ειμαι σιγουρος
    καλησπερα..καλη χρονια κ απο εδω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα αδερφέ μου.

      Θα με απειλούσε μετά με την νομιμότητα και το κράτος, ότι δλδ αυτός δεν λογαριάζει.
      Ειλικρινά μου θυμίζουν τον βλακούλη που έβαζε μπροστά τα 15χρονα.

      Διαγραφή