Δευτέρα 12 Οκτωβρίου 2020

Δεν φταίει το όπλο, αλλά το χέρι που το κρατάει

Βλέπω Παναθηναϊκούς να χαίρονται που έφυγε ο Πογιάτος και μένω με την απορία.
Τι άλλαξε;
Τίποτα.
Δεν φταίει ο Πογιάτος που ο Παναθηναϊκός είναι η πρώτη ομάδα που προπονεί σαν πρώτος προπονητής.
Δεν φταίει ο Ρόκα που έφερε παίκτες με τα διαθέσιμα χρήματα που είχε από τις αγορές που γνώριζε.
Τι ήταν πιο λογικό και για τους δύο;
Φταίει ο Αλαφούζος που αντί να ενισχύσει με παίκτες τον Δώνη, αυτός τον έδιωξε.
Φταίνε τα ορφανά που θέλουν μόνο χαρτζιλίκι και σουβλάκια και είναι ευτυχισμένα με αυτή την εικόνα.
Φταίμε και όλοι εμείς που δεν τα πλακώσαμε στο ξύλο μικρά και τώρα νομίζουν πως μπορούν με τις σφυρίχτρες τους να μας ... κατουρήσουν.
Δεν έχει νόημα η μεταγραφή του Μαουρίσιο αν αυτός παραμείνει σαπάκι. 400.000 σε ένα στοίχημα που ο ΠΑΟΚ έχασε.
Δεν έχει νόημα ο Μπόλονι αν δεν του δώσουν παίκτες να δουλέψει και όχι μοντέλες για trash tv.

2 σχόλια:

  1. καλημερα αδελφε μου
    αψογος..ετσι ειναι..
    μας ελειψες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα αδερφέ μου.

      Τρέχω σαν τον Βέγγο, έχω ξεχάσει τι θα πει Σ-Κ και κουβαλάω σαν να ήμουν 20 χρονών.
      Και αυτά να μην είχα, τι να έγραφα; Πως η ομάδα είναι χάλια; Αφού όλοι το βλέπουν.
      Πως ο Τράκης το μπάσκετ το έκανε σαν τα μούτρα του; Μας κέρδισε ο πελάτης που δεν μπόρεσε να ανέβει από την Α2.
      Ίσως γράψω ακόμη μία φορά την γνώμη μου για την δικαιοσύνη.

      ΥΓ Κουράγιο στον Μπόλονι, θα το χρειαστεί.

      Διαγραφή