Τρίτη 24 Μαρτίου 2020

Αιρετικές* απόψεις

Πολλές απόψεις μου δεν είναι αποδεκτές από την πλειοψηφία. Αυτό βέβαια μέχρι να αρχίσει να πέφτει το αεροπλάνο, μέχρι το λαθροπιθίκι να πειράξει την οικογένειά σου, μέχρι ο θάνατος να σου χαϊδέψει τα μαλλιά.

Έχοντας βρεθεί δύο φορές στο όριο να με πάρει βόλτα με την βάρκα ο emo σκελετός(την μία πιτσιρικάς, την δεύτερη πριν περίπου 15 χρόνια) έχω σταθεροποιήσει κάποιες απόψεις και θα τις υπερασπίζομαι μέχρι τελικά να την κάνω την βαρκάδα.

Δεν περιμένω ποτέ κάποιον με χαλαρή πίστη να καταλάβει την θρησκεία και τον Θεό. Όχι με την Θεία Κοινωνία δεν μεταφέρεται ΚΑΜΙΑ ασθένεια.
Σώμα και αίμα ΘΕΟΥ.
Ο ΘΕΟΣ δεν είναι φορέας ασθενειών αλλά ο ΙΑΤΡΟΣ. Αν μπορούσα θα πήγαινα να κοινωνήσω μετά από αρρώστους που έχουν έιτζ, έμπολα και κάθε επικίνδυνα μεταδοτική ασθένεια. Δυστυχώς δεν μπορώ. Δεν μου επιτρέπεται.
Και ναι θα πήγαινα και στους Χαιρετισμούς και στην Κυριακάτικη λειτουργία και την Εβδομάδα των Παθών θα ήμουν παρών σε κάποια εκκλησία και θα συμμετείχα. Πλέον δεν μπορώ.

Η ΖΩΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣΚΟΠΟΣ.
Αυτό είναι στάση ζωής. Αγαπάω τον Θεό μου και αγαπάω και την αρχαιοελληνική φιλοσοφία. Είμαι περήφανος για κάθε Έλληνα ήρωα από τον Αλέξανδρο τον Μέγα, τον Βασίλειο τον Βουλγαροκτόνο, τους ήρωες του 1821, τον Π.Μελά, τον Ίτσιο, τους ήρωες των Ιμίων.
Ο ίδιος ο Θεός(στο πρόσωπο του Υιού) θυσιάστηκε, ο Σωκράτης το ίδιο, όλοι οι ήρωες δεν φύλαξαν τις ζωές τους. Η ζωή έχει αξία όταν είναι σκοπό και νόημα, όχι όταν έχει απλά διάρκεια. Έτσι εγώ με τις απόλυτες απόψεις μου φροντίζω να ζω με τις δικές μου αξίες καλά και ας μην έχω την διάρκεια ζωής πχ του Τσοχατζόπουλου. Ακόμη και αν πεθάνω αύριο θα είμαι αρκετά ικανοποιημένος, όχι απόλυτα γιατί έχω εκκρεμότητες.

Φτάνοντας στο θέμα των ημερών. Αν ήταν στο χέρι μου θα κυκλοφορούσα και θα ενεργούσα όπως πριν. Πάντα φρόντιζα τον εαυτό μου και τους άλλους. Πετσέτα στα γυμναστήρια, για εμένα όχι για τους άλλους, αποχή από αυτά όταν ήμουν ασθενής, για τους άλλους όχι για εμένα. Είμαι το καθίκι που παρέκαμψε διεύθυνση υπηρεσίας, περιφερειακό διευθυντή και πήρα στη διοίκηση οργανισμού για να εργαζόμαστε όχι με τον τρόπο που αποφάσισαν αλλά με διαφορετικό και να έχουμε περισσότερες ώρες για να εκπληρώσουμε αυτά για τα οποία θα πληρωθούμε. Είμαι ο "μαλάκας" που αντί να κάθεται όπως το 95/100 μπαίνω μέσω η/υ και βοηθώ όπως μπορώ αυτούς που είναι στις θέσεις τους και δουλεύουν.
Όχι δεν είμαι ασθενής, αλλά και δεν θέλω να διαδώσω την ασθένεια. 
Ακόμη όμως και που διαφωνώ και οι δικοί μου έχουν γνώση και άλλων αιρετικών απόψεων αποφάσισα να τηρήσω ευλαβικά τα μέτρα που έχουν ληφθεί ώστε να γίνω το παράδειγμα για κάποιους ανθρώπους μεγαλύτερης ηλικίας που νομίζουν πως είναι highlanders. 
Οπότε μείνετε σπίτια σας, όσο δύσκολο και αν είναι γιατί πρέπει με κάποιους να μαλώνω και του χρόνου και με κάποιους να συμφωνώ.



Για να είμαστε εδώ και αυτό και το επόμενο καλοκαίρι και για όσα καλοκαίρια ακόμα.
Καλή δύναμη.

ΥΓ ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΣΤΑ ΑΔΕΡΦΙΑ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΕΒΡΟ, ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΣΩΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ. Η ΣΚΕΨΗ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΣΕ ΕΣΑΣ. ΚΡΑΤΑΤΕ ΤΟΥΣ ΜΟΓΓΟΛΟΥΣ ΜΑΚΡΥΑ.

3 σχόλια:

  1. την καλημερα μου αδελφε μου..
    θα περασει κ αυτο..
    να δουμε βεβαια τι μας εχουν για μετα...απο αυτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα αδερφέ μου.
      Θα περάσει, αλλά τι θα αφήσει πίσω του είναι το θέμα. Πόσο θα μας αλλάξει.
      Μοναδικό ευχάριστο που έμαθα είναι πως στον Έβρο δεν πέρασε τίποτα(εκτός από αυτούς που έπιασαν). Βρέθηκα σε s/m με έναν πολυ καλό φίλο αξιωματικό αστυνομίας και είχε επιστρέψει την προηγούμενη από Καστανιές. Έτρωγαν οι υποψήφιοι επενδυτές πολύ ξύλο και τους ωθούσαν προς εμάς. Πολύ δυνατά τα δακρυγόνα, όχι σαν τα δικά μας. Είχε την χαρά στα μάτια του πως έκανε το σωστό και τον ευχαριστώ.

      Πόσο θα ήθελα να τρολάρω γαύρους και τον Σκατοσακούλα που μόλις πέρασε η δίκη βγήκαν αρνητικά τα αποτελέσματα...αλλά που όρεξη.

      Βλέποντας την όλη κατάσταση σε όλη την γεωγραφκκή γειτονιά μας σκέφτομαι πως μόνο τα μέτρα δεν φτάνουν και πως η Παναγία μας ευνοεί σκανδαλωδώς ακόμη μία φορά.

      Διαγραφή
  2. σωστος σε ολα αδελφε..
    Περασαμε κ περναμε δοκιμασιες αλλα κραταει η Ελλαδα μας..Θα αντεξουμε!
    Εχεις δικιο αδελφε,μας προστατευει η Παναγια..Παντα θα το κανει..
    Κραταμε γερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή