Σάββατο 1 Φεβρουαρίου 2020

Ντρέπομαι για τους κατοίκους αυτής της χώρας

Περίμενα να δω τι θα κάνουν. 
Περίμενα εκδηλώσεις μνήμης και τιμής. 
Περίμενα πορείες.
Περίμενα αφιερώματα.
Περίμενα να ζητήσουν οι πολίτες να ονομάσουν έτσι δρόμους και πλατείες.
Είμαι μεγάλος μαλάκας τελικά.
Επιπλέον δηλώνω δημόσια πως σιχαίνομαι τους γραικύλους κατοίκους αυτής της όμορφης γωνιάς της γης και αυτό το άθλιο κράτος που τους διοικεί.

Γελοίο ομιλούν ον που αναπνέεις το οξυγόνο ΜΟΥ και περπατάς στη ΓΗ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΜΟΥ.
Ναι ΕΣΥ που δηλώνεις δημοκράτης, προοδευτικός και ουχί φασίστας.
Είσαι αυτός που τον ξεβλάχεψε ο βλαχόπουστας από τον Βόλο.
Είσαι αυτός που ξεχνάει την ηθική και την αιδώ.
Είσαι εσύ που έχεις για πρότυπο κάθε πορνίδιο που ξεβρακώνεται στην τηλεόραση, τον κάθε πούστη που βγαίνει και αυτός στην τηλεόραση είτε για να σχολιάσει το πορνίδιο, είτε για να μας κουνήσει το δάχτυλο σχολιάζοντας κάθε τι που δεν του αρέσει.
Είσαι ο ίδιος που κάθισε να τον γαμήσουν γιατί του είπαν πως "αν δεν δοκιμάσεις και δεν σου αρέσει δεν είσαι άντρας".
Είσαι εσύ που νοιάζεσαι για τους "πρόσφυγες" που τους ταΐζουμε, τους ποτίζουμε, τους ντύνουμε και τους δίνουμε και 400€ το κεφάλι ενώ αδιαφορείς για τον Έλληνα γείτονά σου.
Εσύ που απειλείς την εκάστοτε Κυβέρνηση για την γαμημένη ομάδα που υποστηρίζεις.
Εσύ που βγήκες στον δρόμο για να διώξεις τους ιδιοκτήτες της ομάδας σου.
Εσύ που ψήφισες υπόδικους για δημάρχους και δημοτικούς συμβούλους.

Για όλους εσάς τρίζουν τα κόκαλα του Σωκράτη, του Αλέξανδρου του Μέγα, του Διάκου, του Κατσαντώνη, του Παύλου Μελά. Αυτών και κάθε αληθινού Έλληνα που αγάπησε αυτό τον τόπο.

Όλοι εσείς πριν λίγες βδομάδες βγήκατε στους δρόμους για ένα αναρχοκουμμούνι που αυτοπροσδιοριζόταν με το προσωνύμιο "δολοφόνος", για ένα τραβέλι του ίδιου χώρου και έναν "αθώο" πιτσιρικά που σκοτώθηκε από σφαίρα που εξοστρακίστηκε.
Κανείς από εσάς δεν βγήκε στο δρόμο να κάνει πορείες για τους ΗΡΩΕΣ ΤΩΝ ΙΜΙΩΝ.
Όταν φτάσει η ώρα θα ζητήσετε τη βοήθεια του κάθε "φασίστα" που σέβεται την πατρίδα του, τους προγόνους του και την ιστορία του και τότε από εμένα θα πάρετε μία ευγενική χορηγία οργάνων. Ευχαρίστως θα σας σπρώξω αν φοβάστε να αυτοκτονήσετε, αλλά δεν θα έχω ούτε το χρόνο ούτε και τη διάθεση να βοηθήσω εκπουστευμένα σώματα και αλλοιωμένα πνεύματα.

ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΣΤΟΥΣ ΗΡΩΕΣ ΤΩΝ ΙΜΙΩΝ 
ΤΣΕΚΟΥΡΙ ΚΑΙ ΦΩΤΙΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΟ

ΥΓ Προς αυτούς που θα το καταλάβουν. Η ζωή δεν είναι αυτοσκοπός. Αν ήταν, ούτε ο Θεάνθρωπος θα είχε θυσιαστεί για όλους εμάς, αλλά ούτε και όλοι οι ήρωες αυτού του τόπου.


7 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Δεν είναι πολύ λυπηρό;
      Δεν θα ήταν καλύτερα να ήταν αντίθετα;

      Διαγραφή
    2. καλημερα αδελφε μου.Εννοειται αδελφε μου..Ξερεις οτι εχουμε ιδιες αποψεις..Να εισαι καλα που τα γραφεις κ μας εκφραζεις ολους μας!

      Διαγραφή
    3. ασχετο αδελφε μου,μεγαλη νικη χθες..τους καναμε πλακα..

      Διαγραφή
    4. Καλησπέρα αδερφέ.
      Πίστευα τόσο πολύ στη νίκη που το είχα τόσο βέβαιο ώστε να ποντάρω τα σκορ 2-0, 2-1 και 3-1. Περιμένω το ματς του κυπέλλου για να γράψω την γνώμη μου συνολικά και όχι μόνο για εμάς.
      Διώξτε τους Δώνηδες...

      Διαγραφή
    5. αναμενω την αναρτηση αδελφε μου..Τους χαιρετισμους μου.

      Διαγραφή
  2. Αδερφέ μου δεν έβαλα το σχόλιό σου γιατί έχεις μέσα προσωπικά σου δεδομένα. Αναδημοσιεύεις με ή χωρίς την πηγή, εδώ και πολύ καιρό δε με νοιάζουν τα κλικ.
    Αν ήθελα κλικ θα έβαζα χαζογκόμενες με πράσινα κασκόλ και θα τα είχα καλά με τα ορφανά. Αντί για αυτό εγώ φρόντισα απλά να στείλω ΜΙΑ φορά το μνμ και ευτυχώς ο παραλήπτης το διέδωσε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή